tjugofem år tillsammans


Idag är det 25 år sedan jag och Roger träffades ute på lokal i Stockholmsvimlet.
För att fira det överraskade han mig och barnen med ett restaurangbesök i går kväll.
En god grekisk middag på restaurang Kouzina på Söder och ett gott rött vin till!
Tack älskling


Tyvärr hamnade inte Roger och jag på samma bild men här är Bea och jag i allafall!
Jag var så där skönt avslappnad då betygen sattes igår och sommarlovet bara är
några veckor bort. Betygsättning tar på krafterna...nu är resten bara kul!


Kouzina är ett mysigt ställe i "strykjärnshuset" vid Götgatan.
Om jag ska klaga lite så var servisen inte på topp igår...hörde fel, glömde
bort m.m.


Perfekt var däremot maten och kocken ska ha en eloge. Älskar man grekiskt så
smakar det verkligen så där grekiskt som man vill! Krämig tsatziki är mums!


Chicken Souvlaki med den godaste potatis jag ätit tror jag!


Nu pustar vi ut efter att ha firat Gabriella som tagit studenten idag på självaste
nationaldagen! Grattis till dig! Bilder från det kommer en annan dag.


Här Eva, den är för din skull!!


Nyförälskade på bilsemester på Västkusten :-)



Hoppas alla får ett skönt slut på denna vecka!

Kram


Kommentarer
Postat av: Katja

Grattis till dig och Roger för att ni "stått ut" med varandra i 25 år!



Helt sanslös bedrift i dagens samhälle.



Mina föräldrar är fortfarande tillsammans men det är inga i min vän- eller bekantskapskrets som har föräldrar som håller ihop fortfarande.



Ni hör till unikumen. Bra jobbat och önskar er minst 25 år till!!

2012-06-06 @ 21:45:09
URL: http://www.klorinhaxa.wordpress.com
Postat av: Katja

Måste förresten testa greken... Kram

2012-06-06 @ 21:45:58
URL: http://www.klorinhaxa.wordpress.com
Postat av: Ann-Louise

Katja: Tack! Ja vi är lite unika, smått galna helt enkelt och det underlättar ha ha ;-))

2012-06-06 @ 22:10:10
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Eva

Men det finns kärlek i blicken det ser man.Ni måste vara stolta två fina barn har ni också. Har du ingen bild på er hur ni såg ut för 25 år sen?Love

2012-06-06 @ 22:17:16
Postat av: Ann-Louise

Eva: Klart jag har nått foto sen 1987! Ska plocka fram något så du får se om du vill:-)) Oj oj vad ung man var då!!

2012-06-06 @ 22:26:59
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Anna S

Bra volym på din frilla där för 25 år sen :)).



Grattis till era 25 år tillsammans!

Mina föräldrar firade 39-årig bröllopsdag 1/6.

Hoppas Danne o jag når dit också :).



Ni är en fin familj!



Kram

2012-06-07 @ 10:42:46
URL: http://Http://ansobloggar.se
Postat av: Anonym

Grattis till era 25 år! Det ser jag framemot i framtiden att fira! Härliga 80-tals foton på er!



Snart åker vi till Italien & Frankrike, så här hemma packas det för fullt! Sen i juli/augusti tar vi turer till Sthlm, laduree har ju kommit så dit måste jag ju! Så hör av mig efter resan så kan vi boka nåt! Hälsa Oscar lycka till med nya boendet!



KRAM



jessi



2012-06-07 @ 15:29:21
Postat av: Marie Mansfield

Åhh...va kul och se!!

Häftiga 80-tal!! =)



Kram

2012-06-07 @ 22:09:27
Postat av: Anna - Starwoman

Grattis till era 25 år tillsammans, vilken bedrift, härligt tycker jag!



Så himla skoj att se er från 1987, diggar din volym ;-)



Stor kram

2012-06-09 @ 02:33:52
Postat av: Eva

Tack, vad du överraska mig.. Jättekul att se bilderna från 1987 på er vilka återvibbar man får frissan ,byxorna skärpen i midjan så liten du var i kroppen. 1987 fick jag mitt första barn en dotter som vi fira igår att hon tagit lärareexamen och helt otroligt har fått en fast tjänst direkt.Ha det gott.

2012-06-10 @ 22:18:58
Postat av: Marianne

Snyggt par och fin frisyr !!

Ha det gott !

2012-06-14 @ 21:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0