Grattis Loreen & alla Mammor!


Schlagerpiffad i skön klänning köpt i New York.




Balkonghäng med bubbel i det sköna ljumna vädret med busfröt Maximilian!


Istället för present till värdinnan köpte jag paket till Maximilian och
den söta bulliga bilen var populär hos junior!



Hade också äran att få premiärklippa håret på M. Han var så duktig
och om ni är uppmärksam så ser ni före & efterfrisyren :-)


Champagne i glasen kvällen igenom som sig bör en schlagerkväll!



Gott Gott Gott med plockmat och den godaste färskost jag smakat!



Sen blev det spännande och vi skojade och bedömde alla bidragen
utifrån hunkfaktor, skämtfaktor och vinnarfaktor.....Heja Loreen!



TACK Anna för en trevlig kväll - som vanligt ♥


Åh vad spännande det var igår innan Loreen hade säkrat vinsten i ESC! Men jag tror
hon gjorde sitt bästa framträdande nånsin och såklart att hon skulle vinna det hela!

Jag hade nöjet att tillbringa schlagerfesten hemma hos Anna och Maximilian dit även
Katja kom och vi hade en härlig euphorisk kväll tillsammans. Bubbel i glasen och
gott på faten kvällen genom, en massa tjejsnack, skratt och en Stockholmsnatt som
var varm och skön. Underbart!!

Idag firar vi Oscar, Roger och mamman i huset (läs jag) med ett kalas för släkten
här hemma hos oss. Borden är dukade i solen och grillmaten förberedd. Tårtan står
i kylen och tronar med röda söta jordgubbar och jag känner att det blir en bra dag!!


Ha en underbar söndag och Grattis alla mammor ♥

Kram
Ann-Louise


Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman

Tack själv fina Ann-Louise för både klippningen av Maximilian (vi är så sjukt nöjda både Jens och jag över hur det blev!) och tack för Ms presenter. Bilen är hur populär som helst här hemma just nu, Mailegkaninerna är ute ock åker konstant i den ;-)



Hoppas vi kan ses igen framöver, hade jätteskoj! Har nästan ont i de obefintliga magmusklerna jag har av allt skratt - haha!



Stor kram

Anna

2012-05-27 @ 20:42:48
URL: http://www.bloggfamiljen.se/starwoman/
Postat av: Anna - Starwoman

Vi är så nöjda med Ms nya frisyr, ska höra med Jens om han inte vill ha en ny sommarfrilla då kan han ju gå till dig ;-) Haha!



Du får komma hit när du vill, vi kan ju boka in någon eftermiddag om du vill så kan du få nosa på Maxie ;-)



Kramar

2012-05-27 @ 22:17:43
URL: http://www.bloggfamiljen.se/starwoman/
Postat av: Anna - Starwoman

Förresten, färskosten hittade jag idag av en slump även på Lidl, märket heter Goldessa och osten är dansk, så kika på ICA eller Lidl. Jag köpte mig en ny med Annans och mandel, mumsig som bara den!



Kramar igen

2012-05-27 @ 22:27:18
URL: http://www.bloggfamiljen.se/starwoman/
Postat av: Katja

Tack för en supertrevlig kväll!!



Ses förhoppningsvis snart igen. Kram

2012-05-27 @ 22:32:33
URL: http://www.klorinhaxa.wordpress.com
Postat av: anna

vad mysigt ni verkar ha haft det!:)

ursnygg klänning har du med!

kram/anna

2012-05-28 @ 20:03:23
Postat av: Ann-Louise

Anna:

Tack, vad glad jag blir! Den blir nog en favorit i sommar!



Trevlig kväll!

Kram från Ann-Louise

2012-05-28 @ 20:44:32
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Såååå avis att inte jag var med, ni verkar ha haft det superduperhärligt hela kvällen igenom :-)



KRAAAM

2012-05-30 @ 10:04:37
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0