New York Aquarium


Ute på Coney Island, Brooklyn, New York ligger detta fantastiska aquarium. Värt ett besök
då man går runt helt fängslad av mångfalden och av närheten till djupens invånare!





Magiska maneter i stora stora akvarium. Jag blev helt faschinerad av
dessa varelser med sina lååååånga trådar som många gånger hade
trasslat ihop sig för stackarna. Mycket vackra om ni frågar mig!



Vithajen vill man inte möte ute i det fria men med en glasskiva mellan var det skoj!



Rockor och sköldpaddor stora som lastbilsdäck, fiskar i alla möjliga former och färger
och stora snabbsimmande valrossar är några andra vattenlevande djur man kunde se.


Halloj!
Tittar in innan jag kryper ner för att i morgon jobba sista dagen för denna vecka. Skönt med
långhelg igen och med sol dessutom! I love it!

Idag kom då min efterlängtade Jaclyn dress från Provrummet och den är så underbar!! Helt
i min smak och modellen passar mig perfekt...men den var för stor! Attans, så nu får jag snällt
vänta en vecka till på rätt storlek. Men vad gör det för den är redan en favorit, big time och kanske
lite positivt att man måste byta till mindre :-)

Nu väntar kudden och sista sidorna i min spännande bok om kommisarie Winter.


Kram




Kommentarer
Postat av: Marita

Härliga bilder! Jag fick också min klänning igår,den är verkligen underbar! Hoppas du visar en bild på dej när du fått den. Ha en fin dag och en fin helg. Kram

2012-05-16 @ 10:45:04
Postat av: Saralovisa

Wooow! Dit ska jag innan jag lämnar detta jordeliv!:)

Stort tack för dina fina ord. Det gick rakt in i hjärtat, precis sånt som är fint att ta med sig nu när det är sovdags.

Kram

2012-05-16 @ 22:14:10
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0