Stockholm lördagen den 10 november 2012

ARKITEKTUR - Art Decó
 
STOCKHOLMS STADSHUS
 
NK-KLOCKAN
 
GAMLA STAN
 
 SEGELS TORG
 
KUNGSTRÄDGÅRDEN
 
                          NÖJEN PÅ SÖDER                         
 
 
SLUSSEN
 
KONSTUTSTÄLLNING ♥ GYNNING x 2
 
CAROLINA GYNNING på SO STOCKHOLM
 
God helg!
Sitter just nu och smuttar på ett glas vin och kollar på hockey på tv:n. Sverige spelar mot
Finland och snart är det dags för kvällens middag som blir chili och vitlöksfrästa räkor med
röd pestopasta!
 
Tog med mig kameran på min promenad genom stan idag. Målet var Carolina Gynnings
utställning på SO Stockholm. Gillar hennes tavlor, ja jag gillar hela Carolina faktiskt. Har
ni sett hennes dotter? Så söt, så söt!
 
Har en skön känsla i benen efter dagens promenad som avslutades med några fynd i
en av mina favorit secondhandaffärer! Perfekt lördag med andra ord!
 
Tills vi ses igen önskar jag er allt gott!
KRAM
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bella

Visst är hon duktig Carolina!! Skulle gärna gått på hennes utställning. Ibland känns det som man missar så mycket när man bort så långt från huvudstaden...

Så fina bilder tagit på din promenad, tack för att du delar med dig :)

Hoppas din vecka börjat bra!!

Kramar Bella

2012-11-12 @ 21:38:01
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/
Postat av: cecce

Underbara bilder!! Nu fick jag ett Stockholmslängtan igen:-) Hade gärna sett Carolina G:s utställning!!

Hoppas du har det bra....:-)!

Kram Cecce

2012-11-14 @ 06:39:39
URL: http://www.ceccesblogg.blogg.se
Postat av: millandante

Åh vad härligt att bo så att man bara kan ta en promenad genom Stockholm...!! Älskar den staden men är ju inte där så ofta som jag skulle kunna tänka mig, mysigt dock när det sker!

Kram kram

Svar: Ja Stockholm är fint! Blir inte så ofta man promenerar genom utan man har ofta något ärende någonstans. Men mysigt när man gör det!Kram tillbaka!
Ann-Louise

2012-11-16 @ 23:18:51
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0