Att vara aktiv när naturen går till vila

 
 
 
 
Hej på er!
 
Vad kul att några fortsätter att titta in hos mig fast jag inte uppdaterar som en
god bloggerska borde. Jag hinner helt enkelt inte med bloggen just nu, men är
en aktiv läsare av andras bloggar. Så himla mycket lättare att uppdatera sig 
bland favoritbloggarna via iPhonen nu, men jag har inte riktigt hittat rätt i att
blogga via den ännu. Har dessutom lite krav vad gäller bildkvalitén och får
inte till det som jag vill via mobilen. 
Såg just nu att man kan hämta bilder från Instagram med och det kan ju vara en 
lösning när det gäller bilderna! Måste undersökas :-)
 
Annars rullar veckorna på med jobb, jobb och lite mera jobb. Har en himla massa
övertid redan nu och kvällarna går åt till att bara vara. Utom på måndagarna! Då
åker jag iväg på Kroki och tecknar. Så underbart roligt, men väldigt jobbigt och
svårt. Man är helt koncentrerad i ett par timmar och tänker former och proportioner
och glömmer att modellen är naken. Trots all koncentration tycker jag att det är
total avkoppling för mig. Huvudet töms på jobb och fylls bara av komposition.
 
Har även hunnit med att träffa Caroline och Anna. Vi har ätit middag tillsammans
och uppdaterat oss om både det ena och det andra. Sen fick jag ju känna på Annas
söta gravidmage med ;-) Jag har varit på fotoutställning och varit till skogs och
plockat svamp. Nästa helg väntar en 50-årsfest och om några veckor ett efterlängtat
höstlov!
 
Ungefär så ser mina dagar ut.
 
Men just nu ska jag slinga Beatrice långa hår, så då säger jag hej då för nu!
 
KRAM
Ann-Louise
 
 

Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindström

Hallå!
vad roligt med en uppdatering är inne och kollar varje dag.
Kram Lillemor

2012-10-15 @ 16:53:44
URL: http://novas-blogg.blogspot.com
Postat av: Bella

Kul med en uppdatering här på bloggen och gott att veta att allt är bra med dig förutom lite mycket jobb!

Hoppas du får en skön söndag och att höstlovet blir vilsamt för dig!

Kramar Bella

2012-10-21 @ 11:22:22
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/
Postat av: cecce

Hej:-)

Ja, nu är det äntligen lov snart. Sitter och kollar tågtider till Stockholm och hoppas kunna komma fram på torsdag kväll vid 18-tiden. Stannar till söndag morgon. Har du tid att träffas?? Skulle vara så roligt att få umgås med dig igen. Kan låna min morbrors lägenhet inne i stan och du får gärna komma och bo hos mig om du vill:-) Ska bara kolla att den är ledig...!

Bokar resan i veckan!

Kram Cecce

2012-10-23 @ 22:41:25
URL: http://www.ceccesblogg.blogg.se
Postat av: Katarina Ratcliffe

sv: Vad härligt att bo så nära! Och riktigt glad blir jag av din fina kommentar. Vad kul med bilden :)

Och ibland behöver man ta en paus. Inga måsten i livet försöker jag leva efter ;)

2012-11-02 @ 10:02:37
URL: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0