Pieces

   
 
 
Små bitar ur mitt liv den senaste tiden. Ljuset är tillbaka och glädjen över den
trollar fram lusten att fotografera mera. En annan lust som jag känner av denna
tid på året är att köpa hem blommor. Nya blommor, annorlunda blommor innan
de vilda och vackra finns att plocka där ute!
 
Hej!
Så var då mitt påsklov slut och första arbetsdagen avklarad. Den längsta dagen
på veckan dessutom och det känns alltid bra när den är gjord, resten bara på sen.
 
Idag är också ordningen återställd här hemma då Oscar är hemma efter en resa
till Barcelona. Spelar nog ingen roll hur gamla barnen blir, jag kommer alltid känna
mig halv om jag vet att de är ute på vift i världen och hel när de är hemma igen.
Konstigt det där för jag uppmuntrar dem båda att upptäcka världen, resa mycket
och ta för sig......men med hjärtat i halsgropen hela tiden. Att skaffa barn är många
gånger självplågeri om ni förstår vad jag menar!
 
I helgen bokade vi in en semestertripp till Gotland i sommar. Det är många år sen
jag var där sist och då var barnen små med allt vad det innebär + att maken fick
nån slags allergisk reaktion samtidigt som vädret var uselt och det blåste småspik.
Så denna gång ska jag ha fint väder, magiskt ljus att fota i och besöka alla mysiga
cafeér, loppisar och långa, sandiga stränder!
 
Ni som kan Gotland kan väl skriva en kommentar och berätta vad jag absolut inte
får missa denna gång. Tips på loppisar och fyndlador man inte vet finns men kanske
har det där man inte visste att man behövde!
 
Nej nu har det blivit dags att göra kväll för idag.
Må så gott tills vi hörs igen!
 
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Bella

Kul att du fått tillbaka lusten till att fotografera, du är ju så duktig på det :)

Gotland i sommar låter som en riktigt höjdare, jag har aldrig varit där, men det är en plats som står på den där listan över plaster som ska besökas.

Hoppas veckan börjat bra och skönt när hela familjen är på svensk mark igen!

Kramar Bella

Svar: Tack! Ljuset inspirerar mig till att fota! Längtar till Gotland och det ljuset är speciellt!
Stor Kram!
Ann-Louise

2013-04-09 @ 20:39:28
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/
Postat av: Susanne

Vi åker också till Gotland och där är så fint, har varit där många gånger men tröttnar aldrig. Älskar närheten till havet, Visby innanför murarna och så måste jag även till Fårö :))
Finns hur mycket som helst att se och denna gång är även min moster och make där och dom har visst många guldkorn att visa oss.

Kram till dig

Svar: Härligt! Perfekt med Gotlandsguide som kan visa runt!Kram
Ann-Louise

2013-04-10 @ 11:40:12
URL: http://gronanyanser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0