Väninnor ♥

                                                             Cecce är i Lakritshimlen
 
        
 
 
Om någon hade frågat mig tidigare om jag ska gå på Lakritsfestivalen på Annexet
hade jag nog börjat skratta högt. Lakrits....om det är något jag ratar så är det just lakrits.
Till och med när jag är sådär supersugen på godis och allt som finns hemma är lakrits,
ja då får det helt enkelt vara. Men när Cecce frågade om jag ville hänga med henne dit
så fanns det ingen tvekan. Jag gillar ju nya saker och sen gillar jag ju henne, så att jag
skulle få trevligt visste jag ju.
 
                Chokladfontän med både vit och mörk choklad som forsar fram!!
 
Jo jag smakade en del lakrits med, helst mixad med choklad av olika smak men
lyckligast var jag nog när jag upptäckte chokladfontänerna. Där blev jag stående
med mina mashmallows och doppade i ljus, vit och annan härlig ström av choklad!
 
      
          Rosa Pantern passar mig perfekt! Rosa, söt och jordgubbe!
 
      
                Caesarsallad med kyckling och pannacotta till dessert!
 
En kort sväng hem på eftermiddan, rigga om och in till Söder för att prova nya
Vapiano med Cecce och nu även Caroline! Så härligt att få träffa henne igen då det
gått några månader sen sist. Tro det eller ej men vi satt i fem timmar och åt och
drack men framför allt pratade som bara väninnor gör.
 
 
Väninnor är ett fint ord som används för sällan. Men det är kanske bra för jag
tycker bara speciella vänner bör tituleras väninnor. Och för mig är Cecce och
Caroline speciella!
 
Hoppas er helg varit lika bra som min, bokstavligen solig och med en hel del värme!
 
Kram på Er ♥

Kommentarer
Postat av: Agge

Åh så mysigt du har haft det.:)
Lakrits,,,mmmmm så gott.:)
Ha en skön vecka.Kramiz...:)

2013-04-21 @ 22:08:45
URL: http://kaffeochmazarinfika.blogspot.se/
Postat av: Bella

Det finns vänner o bekanta och så finns det vänner, riktiga vänner som är "värda" att kallas för vänninor och som man kanske inte träffar varje dag, men som man har så mycket gemensamt med att man tar vid där man slutade sist man sågs. Underbart och så kul att ni funnit varandra :)

Läste Cecces blogg igår och skrev om när jag började blogga så hittade jag ett 10-tal tjejer vars bloggar kändes äkta och skrivna av personer som jag fann mycket gemensamt med och fick känslan av att dessa bloggerskor skulle jag ha både det ena och andra att prata med om irl och just du, Cecce och Caroline var tre av dem :)

Hoppas din vecka börjat bra!

Kramar Bella

2013-04-22 @ 19:42:06
URL: http://www.bellasvagtillbaka.blogspot.se
Postat av: cecce

Herregud!! Satt vi fem timmar??:-) Kändes som två...typ!!

Tack underbara du för att du följde med mig!! Längtar tillbaks när jag ser alla dina bilder och fina ord!


Kram Cecce

2013-04-24 @ 20:20:38
URL: http://www.ceccesblogg.blogg.se
Postat av: Tina

Vilken mysig helg med bästa vänninorna. Utan mina väninnor skulle livet vara både trist o tråkigt. Är så tacksam att de finns där i både med o motgång. Ha en bra start på veckan. Kramisar Tina

2013-04-28 @ 18:20:22
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0