Less is more

 

Älskar mina nya armband som jag köpte på taxfreen på väg till Santorini. Kanske att
det i roséguld är min favorit men alla är vackra i sin enkelhet. Påminner lite
om Cartiér tycker jag!
 

Har med åren blivit sämre på att använda halsband men äger en hel drös med armband
som jag gärna varierar min outfit med. Känner mig inte lika "utklädd" då och tänker
att "less is more"!
 
 
God morgon!
Lördagmorgon och så himla skönt med en helg framför sig! Igår var jag riktigt trött och
somnade i soffan flera gånger och klockan blev närmare 02.00 innan jag vaknade av
att mina ungdomar kom hem efter en fredagskväll på stan. Då hade jag legat i nån
slags fosterställning i soffan och sovit i 4 (!) timmar och masade mig upp till sängen för
att fortsätta sova där.
 
Nu är jag betydligt piggare och tar det lugnt med långfrukost, bloggande och Nyhetsmorgon.
Ska åka in till city senare och gå en butiksrunda och spana på höstkläder och annat skoj.
Var ett tag sen jag gjorde det så det ska bli skoj. Stannar nog till på Hötorget och köper
hem lite blommor med.
 
Hoppas ni mår bra och njuter av helgen!
Kram från Ann-Louise

Kommentarer
Postat av: kaffeochmazarin

Jättefina armband.:)
Ja det där med att somna i soffan känner jag igen.
Jag ska strax köra och jobba. Är ju min jobbehelg.
Är sen ledig tisdag och onsdag och då ska jag till husvagnen och Höganäs Och Helsingborg och Väla.:)Önskar dig en skön helg. Kramiz..:)

Svar: Tack!Låter mysigt att åka till husvagnen och sen åka runt i Skåne. Trivs mycket bra när jag är där!
Vilket sommarväder i haft nu in i september, helt underbart!

Önskar dig allt gott med!
KRAM/Ann-Louise
Ann-Louise

2013-08-31 @ 12:34:54
URL: http://kaffeochmazarinfika.blogspot.se/
Postat av: Katja

Jättefina, verkligen!!

Ha en skön shoppingrunda och hoppas att det inte blir FÖR stort hål i plånkan.

Kram och trevlig helg.

Svar: Tack!Haha, jag som inte skulle köpa nått i höst har liksom lyckats göra precis tvärsom..;-))
KRAM och vad kul att du hittat en käresta <3
Ann-Louise

2013-08-31 @ 15:13:01
Postat av: Tina

Wow vilka snygga armband, stilrena o enkla, helt i min stil. Hoppas du fick en mysig shoppingdag. Kramisar Tina

Svar: Tack, passar mig pefekt! Jo jag gillar att gå på stan själv, stanna där och när jag villoch slippa vänta på andra....sån är jag!!
Kram
Ann-Louise

2013-09-01 @ 21:23:47
URL: http://home2tiny.blogspot.se
Postat av: Carina

otroligt fina

Svar: Tack Carina, jag gillar dem skarpt!
Ann-Louise

2013-09-02 @ 15:39:52
URL: http://rubinen777.blogg.se
Postat av: Villa Freja

Vilka fina armband. Ser fram emot att fynda på taxfreen när vi reser om några veckor. Kram.

Svar: Ja visst är de fina!Så du ska ut och resa snart! Kul, vart ska du? Blir alltid avis då jag älskar att resa!
Hoppas du fyndar!
Kram
Ann-Louise

2013-09-08 @ 18:25:21
URL: http://villa-freja.se
Postat av: christin

Roligt att titta in här igen! Var länge sedan sen sist! Vilka fina armband du köpt :) rosé guld är fint det.

2013-09-08 @ 20:17:32
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: tess

Så snygga !:)

Föredrar armband framför halsband :)

2013-09-11 @ 21:25:20
URL: http://www.nattstad.se/Pregzilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0