Dove pure & sensitive

 
Jag har genom Buzzador fått prova och buzza för Dove pure & sensitive. En body
lotion som är doftfri och inte innehåller någon parfym alls. Passar alltså allergiker
och de med känslig hud. Jag har nu använt den i snart en månad och är mycket
nöjd! Min torra vinterhud har förbättrats mycket och känns smidigare.
Dove pure & sensitive får +++++ av mig!
 

Produktbeskrivning:

Pure & Sensitive Body lotion är en rikt återfuktande hudlotion utan parfym och alkohol.
Innehåller Doves unika formula Deep Care Complex som ger huden näring på djupet*
vilket resulterar i en långvarigt mjuk och len hud.

*övre hudlagren

- Dermatologiskt godkänd
- Parfymfri
- Alkoholfri
 
Du kan också bli en Buzzador om du klickar här! Ta del av nya produkter helt
kostnadsfritt och dela med dig till dina vänner. Enkelt och tacksamt!
 
Nu ska jag njuta av lördagskvällen!
 
Kram
Ann-Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0