Auktion i mina barndomstrakter

Sol, sommar och auktion - and I love it!!
 
På denna auktion fanns mycket fint enligt mig. Synd bara att man inte kan ropa in då
man sen måste kunna frakta hem det med.
 
Ja ni ser ju hur mycket grejer det fanns. När jag gick hem hade de säkert några timmar
kvar och då hade jag varit där i sju timmar.
 
Handdukar och lakan i massor. Jag slog till på en del lakan då jag älskar att sova med
dem som underlakan. Vita, lite hårda och sköna.
 
 ♥ Pappa & jag ♥
 
 
Hej!
Igår hade jag en av mina favoritdagar. En dag i sol, hos pappa och dessutom en stor
auktion på nära håll! Kan faktiskt känna ett sting av besvikelse idag att det är över haha.
Vi åker ju ofta på auktioner när vi är hemma hos pappa och ibland kan det bli en del mil
längs vägarna här uppe, men igår var det på promenadavstånd och så skönt! Träffade
även Marie och det var superkul. Hon och min syster var kompisar i unga år men nu var
det länge sen vi sågs!
 
Idag är det inte lika vackert väder och det blåser lite. Passar på att tvätta de lakan jag
ropade in igår då de lär torka snabbt ute. Tror vi åker in till stan sen och kollar runt lite.
 
Ha det bra!
KRAM
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åse

Vad mysigt med auktion och så många härliga fynd man kan göra . Härliga bilder. Ha en fin dag.

2013-07-19 @ 07:38:09
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Tina

Så himla mysigt att gå på sommarauktion. Önskar att här hade varit lite fler att besöka runt Halmstadtrakten. Ha en härlig helg. Kramisar Tina

2013-07-19 @ 21:56:02
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0