Längs stranden i Bjärred

Långa Bryggan
 
 Så möttes vi igen, två vänner i samma fas i livet, lika men med olika erfarenheter, Två
som träffats sent men inte mindre värdefullt utan kanske till och med mer. Cecce tog
mig med till stranden och Långa Bryggan i Bjärred, dit där länken mot Europa tronar
i bakgrunden - Öresundsbron. Mörka moln och blåsigt men vi hade kul ändå!
 
 

Det obligatoriska hoppkortet. På nya ställen brukar jag göra just "hoppet" och på
stranden i Bjärred gick det riktigt bra trots förbipasserande, undrande strandflanörer.
 
Vi strosade länge längs stranden medan solen kom och gick. Så fint!!
Öresundsbron
Bästa Cecce - jag hade så trevligt hos dig!
 
Har som ni förstår massor med foton så fortsättning följer!
KRAMAR
från
Ann-Louise
 
 
 

Kommentarer
Postat av: cecce

Munnen antar ofrånkomligen ett leende när jag ser bilderna!:-)
Det är stuns i de hoppen minsann...haha!

Vackra bilder och text! Du vet att du alltid är välkommen tillbaka<3!

Kram Cecce

2013-07-01 @ 21:08:19
URL: http://www.ceccesblogg.se
Postat av: Agge

Jisses vilket hopp!!!:)
Synd jag missade er i höganäs.
Men kommer kanske fler gånger du ska till skåne.:)
Ha en skön dag.Kramiz/Agge

2013-07-02 @ 10:27:03
URL: http://kaffeochmazarinfika.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0