En underbar kväll i juni!

Äntligen träffades vi alla tre. Anna, Caroline och jag, vänner som träffats genom
bloggandet. Vänner jag värdesätter högt och alltid har trevligt tillsammans med ♥
Lika vackra på insidan som utsidan, enkla men med en massa klokhet!
 
Kvällen startade vi hemma hos Anna på hennes fina terrass med smått och gott och
med en sol som gjorde kvällen fantastisk. Här satt vi länge och pratade och bara mös!
 
Gott kallt vitt i glasen!
 
Anna hade gjort gott småplock som melon med parmaskinka och crostini med gott på!
 
 
Min "gåbortpresent"var denna gamla skål från Gefle porslin fylld med jordgubbar och
goda champagnekulor från Lindts. Tycker det är kul att fylla vintagefyndade skålar med
diverse gottigheter i och ge bort och det brukar vara uppskattat! Mitt tips till er idag!
 
Utlandskänsla, det hade jag igår! Anna och Jens vita hus, de många uteplatserna i
flera etage, solsken, glatt humör och gott i glaset! En fin Stockholmskväll var det!
 
Som om inte det vore nog med bästa tjejsällskapet får man även en härlig dos med
baby och barngos! Finare barn får man leta efter och vi gillar varandra!
 
Söta lilla fyramånadersdamen - Céline
 
♥ Hon har vinden i sitt hår ♥
 
Storebror Maximilian - ett riktigt charmtroll ♥
 
Céline och Caroline myser och njuter av sommarkvällen!
 
Anna och Caroline i bästa fotopose medan Maximilian och jag är upptagna av att pussas!
 
Sen lämnade i carmtrollen hos pappa Jens och hoppade i taxin till Hammarby Sjöstad
och restaurangen Göteborg som ligger vid kanalen.
 
Där satt vi och åt länge, såg solen gå ner över Stockholm och pratade om allt! Mys!
 
MUMS! En favorit hos mig är Hamburgare när de serveras så här. Denna med prästost
och chipotlesås var supergod och ett gott rött vin till det!
 
   
Sent, sent åt vi en knäckig Creme Brulé och drack en Cappucino innan
i strosade hemåt åt var sitt håll i den ljumma juninatten!
 
Tack för en härlig kväll Anna och Caroline! Det gör vi snart om tycker jag!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman

Vilka fantastiska bilder du tagit!!! Tusen tack för igår, hade som alltid väldigt skoj! Stor kram

2013-06-06 @ 22:01:41
URL: http://www.femme.se/starwoman/
Postat av: Maria

Hej!
Jag undrar var du har köpt Lindts champagnekulor?

2013-06-09 @ 13:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0