Ständig New York längtan

New York finns alltid i ens tankar om man varit där en gång. Så fort man ser att ett flygbolag
erbjuder bra priser börjar jag planera och fundera. Mellan gångerna jag får möjlighet att åka
dit smyckar jag mitt hem med detaljer av New York karaktär! I bakgrunden skymtar en tavla
med min favoritbyggnad alla gånger: Chrysler Building!
 
Den senast inköpta detaljen är denna svartvita vägskylt med Wall street som motiv!
 
 
God förmiddag!
Hoppas ni har en skön söndag och fått sol på nosen i helgen. Här har vi det ganska kyligt
men solen skiner och ljuset är välkommet! Ska strax hoppa in i bilen och åka till svågern
och svägerskan för att fira barnens kusin som fyller 12 år i dagarna. Snart har vi inga små
barn i släkten längre.
 
I går var det Melodifestivalen som hägrade. Vad säger ni, vann rätt låt? Jag gillar Robin och
låten You, men höll nog en extra tumme för Yohio ändå. Sen är jag ju svag för mörka dansande
snyggingar som sjunger dansvänliga låtar, så Anton var också en favorit. Nu får vi hålla alla
tummar vi har för sympatiske Robin den 18 maj!!
 
Dags att sminka sig nu och sen åker vi!
 
KRAM

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag tror inte jag hört någon som varit i New York säga att de inte älskar staden och vill åka tillbaka, verkar vara något magiskt med denna plats som jag bara måste ta mig till, helst snart :)

Hoppas du haft en bra helg!

Kramar Bella

Svar: Hej Bella!Hoppas du börjar må bättre, har förstått att det är motigt just nu. Tänker på dig!
Ja, till NY måste du! Helt oförglömligt!

Kram
Ann-Louise

2013-03-17 @ 17:29:35
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0