Beauty i svart & vitt

Sommarens troliga favorit!
Fastnade för maxiklänningar förra sommaren och hittade då en blå på Lindex. Lite tyngre
i sitt fall och fodrad gör att den faller så snyggt och känns luftig och sval. Blev därför så glad
när jag sprang på denna i likadan kvalitét och fina fall....till dess att jag upptäckte att min
storlek var slut överallt. Suck.
 
 
Men som ni ser hittade jag en! I Uppsala för någon helg sedan då vi gjorde en utflykt dit och
gissa om jag blev glad! Nu fattas bara de där riktigt varma dagarna då man älskar att ha
klänning, eller jag älskar ju att ha klänning året om, enligt mig - det bästa som finns!
 
Nu väntar grillat! Mums! Dagens tips blir att ni ska kosta på er att köpa restaurangfilé
om ni vill grilla fläskfilé. Så mycket godare och fräschare, dock lite dyrare!
 
KRAM

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Snygg klänning, trivs också bra i det. Fil'e är jättegott att grilla då det både är enkelt och smidigt. Spännande med restaurangfile men var hittar man det vad är det för skillnad.//ha det så gott / yvonne

Svar: Restaurangfilé är som fläskfilé men mycket "finare" kött. Inget man behöver rensa bort, större och mkt godare. Vi köper vår på ICA Maxi!Kram
Ann-Louise

2013-05-31 @ 07:38:49
Postat av: Tina

Tror minsann det är den klänningen jag köpt o skall ha på min sons studentfest. Tycker den är helt ljuvlig att ha på sig. Ha en skön helg. Kramisar Tina

Svar: Ja men då kommer du vara snyggast på studentfesten!!Kram
Ann-Louise

2013-05-31 @ 23:01:19
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0