Marilyn

 
MARILYN MONROE
 
God lördagskväll på Er!
 
Jag är så nöjd just nu här där jag sitter i soffan och mumsar parmesan, ölkorv och dricker
en kall öl till. För idag har jag fyndat, jag riktigt fyndat på loppis. Det går tydligen fortfarande
att hitta pärlor i secondhandbutikerna om man letar lite! Hur läckra är inte dessa studioprints
av Marilyn Monroe från New York 1955? Framletade bland halvtrasiga glasclipsramar och 35:-
styck och de var mina. Jag log hela vägen hem!
 
New York Spring 1955
 
Att jag sen hittade två höga silver lampfötter till de nya Hemsta lampskärmarna som ska stå i
vardagsrumsfönstren och dessutom en snygg brun skinnväska från danska ADAX för en
hundring var nästan för mycket på en och samma loppisrunda.
 
I morgon ska vi hämta ett Blocketfyndat vitrinskåp som jag ska måla om. Vitt inuti och svart
utanpå. Byta knoppar och sen ska den antingen stå i vardagsrummet eller i köket. Lär ta
lite tid att fixa den så jag hinner nog bestämma mig under tiden jag målar. Kul med lite
olika inredningsprojekt på gång!
 
Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram
Ann-Louise
 

Kommentarer
Postat av: Bella

Wow, den loppisrundan är svårslagen, vilka fynd du gjort!! Förstår att du är nöjd :)

Fortsätt njut av lördagkvällen och ha en fortsatt bra helg!

Kramar Bella

2014-01-18 @ 22:07:08
URL: http://www.bellasvagtillbaka.blogspot.se/
Postat av: Bella

Wow, den loppisrundan är svårslagen, vilka fynd du gjort!! Förstår att du är nöjd :)

Fortsätt njut av lördagkvällen och ha en fortsatt bra helg!

Kramar Bella

2014-01-18 @ 22:07:21
URL: http://www.bellasvagtillbaka.blogspot.se/
Postat av: Home2tiny

Om jag hade hittat dem hade jag hjulat hela vägen hem i ren glädjeyra, Marilyn har varit min stilikon ända sen jag var liten, jisses vilket fynd bara att gratulera o lite avis är jag allt. Kul med lite renoveringsprojekt, har också fyndat skåp på blocket som jag ska ta tag i, både kul o spännande. Ha en mysig helg vännen. Kramisar Tina

2014-02-07 @ 13:48:45
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0