Naturmaterial

 Litet lerkrus jag fick gratis på loppisen igår. Liten bit saknas men den
blir bara mer charmig då
 
 Märker hur jag mer och mer tänker in ljusa naturmaterial i min inredning.
Tycker det bryter av så fint mot allt det vita och svarta. Ljust trä, krus och
vaser i ljus lera och korgar av naturmaterial.
 
 
 
Hej på Er!
 
Hörni, är det inte lite väl kallt ute just nu? Ja kanske inte på termometern när man
tittar ut utan mer när man är ute. Nu är jag ju en som fryser hela tiden så just nu
längtar jag som mest efter lite sol och värme!
 
Helgen har bjudit både på högt och lågt. Begravde min syster i fredags. Fint men så
tungt och en känsla av tomhet uppstår. Igår hade jag en trevligare kväll när jag var ute och
åt god mat på Elverket och drack äppeldrinkar på Broms. Sällskapet var det bästa ,så
tack Anna, Therese och Malin för en rolig kväll! Kändes skönt efter det jobbiga!
 
Sen har jag hunnit köpa ett gammalt bord på loppis som jag ska fixa till. Ett litet lagom bord
man kan dra isär för extra skivor där bordskivan är fint slitet träfärgat. Att sen benen är
grönmålade får man tänka bort och ordna till. Älskar när loppisen har 50% och har precis
det där man tänkt på! Så nu har jag två objekt att fixa och målá, vitrinskåpet och bordet.
Så då så, dags för vintern att försvinna för det är så mycket enklare att hålla till utomhus
när sånt ska göras.
 
Nu blir det slapp i soffan!
KRAM
Ann-Louise
 
 

Kommentarer
Postat av: Bella

Så tufft att förlora sin syster på tok förtidigt, jag tror ofta att det finns en mening med saker, men att någon går bort mitt i livet kommer det inget bra utav, beklagar sorgen...

Gott att komma iväg och träffa goda vänner dagen efter begravningen och tanka positiv energi.

Vilka loppisfynd du gör :) Kul!!

Ta väl hand om dig

Kramar Bella

2014-01-26 @ 20:37:07
URL: http://www.bellasvagtillbaka.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0