Välkommen 2014

 
 
 
Enkel Nyårsdukning a lá Ann-Louise.
TIPS: Om du inte har en linneduk redo, använd ett gammalt fint överlakan istället. Jag
köper mina på auktioner. De är kraftiga och ofta med fina monogram broderade.
 
 
 
GOTT NYTT ÅR på Er och med en önskan om ett härligt år -2014!
 
Här var det en annorlunda nyårsafton igår då min syster somnade in efter en tids sjukdom.
Även om man är förberedd på det så blir det så krampaktigt jobbigt när det händer och alla
minnen och tankar åker runt runt. Hon fick ett lugnt slut och det är en tröst i det jobbiga.
Britt-Inger - Du saknas mig ♥
 
Min mans bror med familj kom över på Nyårsmiddag och det var skönt att få tillbringa kvällen
med dem och kunna släppa tankarna något. Lyckades till och med vinna 100:- på Bingolotto
vilket inte händer så ofta, ja både att vi spelar och att jag vinner.
 
Idag är det lugnet själv här hemma, både skönt och tråkigt för en rastlös själ som jag. Vet
iallafall att dagens efterrätt blir smaskens. Bea kom hem med en halv Bananatoffepie hon gjorde
igår till sitt nyårsfirande, och den ska vi få smaka på idag! Gott gott!
 
Så, hoppas ert 2014 börjat bra och var rädda om er!
 
KRAM
Ann-Louise 

Kommentarer
Postat av: Kaffe och Mazarin

Beklagar sorgen.♥
Kramiz../Agge

2014-01-02 @ 20:16:59
URL: http://kaffeochmazarinfika.blogspot.se/
Postat av: Anki

Beklagar sorgen. Så tråkigt att förlora någon så nära. Kram Anki

2014-01-03 @ 10:07:40
Postat av: Tina

Beklagar sorgen, att förlora någon i sin närhet är både smärtsamt o tungt. Önskar dig god fortsättning o ett härligt 2014. Kramisar Tina

2014-01-04 @ 18:33:00
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0