SOMMARLOV

 
 
 
 
 
Hej!
Hoppas ni har det bra där ute i den svenska sommaren! Själv har jag nyss fått ett efterlängtat sommarlov
och just nu ligger allt framför mig såsom resor, umgänge och alla slappa sommardagar. Ja ni har ju märkt
att jag tagit ett långt lov från bloggen med och i dagsläget vet jag inte riktigt när det lovet tar slut, tiden får
utvisa det.
 
Efter en kylig med ändå varm och vacker midsommarhelg i Dalarna packar jag nu om i väskan och åker
ner till Cecilia i Skåne några dagar. En efterlängtad resa jag sett fram emot som jag vet blir hur mysig som
helst. Bland kaksmetar och bulldegar ska vi umgås, prata om livet och skratta åt det med och sen
hoppas jag på en dag i Köpenhamn med -helst med sol!
 
Sen väntar Ångermanland, Mykonos i Grekland och kanske någon annan trevlig utflykt med. Det blir en härlig sommar med andra ord! Önskar det samma till er som fortfarande kanske tittar in här ibland och glöm inte att
ni kan hitta mig på Instagram som @annlouiseberglund
 
Stora sommarkramar till Er!
Ann-Louise
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej!Lika trevligt varje gång du lämnar ett litet avtryck i bloggvärlden.Har inte Instagram så kan tyvärr inte följa dig där. Ha en skön och avkopplande sommar.Hoppas du är bättre i din axel också.Hälsningar från ett sommarvackert Skåne.(Följer Cecces blogg så jag visste redan att du skulle till Skåne)

2014-06-25 @ 21:48:08
Postat av: Bella

Säger som Eva, alltid lika trevligt när du gör ett avtryck på bloggen! Hoppas du får en riktigt skön och avkopplande sommar med en smärtfri axel, härliga och minnesvärda resor, ja helt enkelt ett toppensommarlov!!

Kramar Bella

2014-06-26 @ 20:15:48
URL: http://www.bellasvagtillbaka.blogspot.se/
Postat av: Home2tiny

Tack för tipset om tandvårdsförsäkring, ska kolla upp det. Ha en härlig sommar o jag följer dig på IG så jag vet vad som händer:). Stor varm kram finaste. Tina

2014-07-04 @ 21:02:28
URL: http://home2tiny.blogspot.se
Postat av: cecce

Nej nu får du ta och blogga lite…ha ha!
Saknar dig här ju:-))

Kram!!!

2014-08-17 @ 17:35:31
URL: http://www.ceccesblogg.se
Postat av: Eval

Håller med,nu får du ta och blogga lite. Vi är många som saknar dig.

2014-08-17 @ 22:38:28
Postat av: DamienWef

my wife and I have been looking for. This kind of details on the web page is superb and appreciated and is going to assist my kids and I in our studies twice a week. It appears as if everyone here gained a lot of expertise regarding this and this page and other categories and info also show it. I am not on the internet during the day although when I get an opportunity i'm usually avidly hunting for this type of factual information and others similarly having to do with it. When anyone gets a chance, check out at my website: lauderdale-by-the-sea reef

2022-07-02 @ 09:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0