När man är ledig

Ljuvt rosa blus
    
Lerkrus
 
 
Hejsan
 
Söndagkväll och dags att förbereda sig för en ny arbetsvecka. Känns helt ok
faktiskt, fast det är skönt att ha sportlov också. Jag har bara gjort saker jag tycker
om och vilat en hel del med sköna sovmorgnar. Om några veckor är det dags igen,
ja med en hel del lovdagar. Secondhandshoppat har jag också gjort som ni ser!
 
Ni ska snart få se mitt vitrinskåp som jag omvandlat från fult furuskåp till ett snyggt
svartvitt skåp. Har lagt ner en himla massa leidga timmar på det denna vecka, men
jag är så sjukt nöjd så det har hekt klart varit värt det. Har lite målning och en
del färgskrap från glaset kvar bara, men det måste vara dagsljus så jag ser vad jag gör.
Har tillochmed köpt en "tassel" att hänga på dörren. Tror också att lerkrusen ovan
kommer att passa bra i eller på skåpet.
 
Hoppas ni får en härlig vecka!
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0