I´m back again!!!

Hej alla söta och glada! Tack för alla goa kommentarer när jag varit borta! Ni gör mig glad =0)

                               

Jag är tillbaka på hemmaplan igen efter några intensiva dagar i Härnösand med mamma. Ja mamma är väl inte så intensiv egentligen ;) men jag har försökt hjälpa henne med så mycket som möjligt när jag var där. Städat lägenheten, putsat fönster, hängt upp nya gardiner, handlat och lagat mat, bakat, tvättat, sopat, friserat m.m. så hon inte behöver tänka på det när hon behöver vila upp sig. Däremellan har vi umgåtts, fikat och pratat en massa -både allvar och strunt.
Svårt att åka hem igen och lämna mamma, jag är van att ha henne på avstånd, men nu är det värre när hon inte är riktigt pigg.

Har precis ätit en god grillad (årets första!!) middag med familjen och sitter och sippar på ett glas rött. Lika skönt varje gång man varit borta att komma hem igen. Nu ska jag försöka uppdatera mig lite inne hos er mina vänner och sen umgås med familjen också....datorn kom i första hand nu ha, ha, ha!!

Har fyndats lite loppisprylar också, främst på Erikshjälpen. Sånt hinner man alltid! Här kommer ett smakprov - visar mer i senare inlägg.



Kramisar och trevlig fortsättning på påsken alla mysiga människor.

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Välkommen hem fina Ann-Louise! Låtr som du haft häktiska dagar hos din mamma, men det blir ju så och man vill ju så gärna hjälpa till också när man väl kommer hem! Du är snäll du!



Er middag lät god, här har vi grillat laxfileér ikväll och nu sitter jag och sippar på ett glas vitt och bara njuter av att det är många dagar kvar man är ledig!



Glad påsk!



Kramar,

Anna

2009-04-10 @ 20:27:26
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna

Välkommen hem fina du :-)

Låter som du & mamma har haft det mysigt, men jobbigt att lämna sina kära.



Så gott med grillat, hoppas ni har det bra ikväll!

Fortsatt GLAD PÅSK!



kramar

2009-04-10 @ 21:31:55
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Åååh, vad avis jag blir på alla som grillar! Älskar grillat, skulle nog lätt kunna äta det varje dag under sommaren ;)



Vad snäll du är som hjälper din mamma så! Du är guld värd.

Kramar!

2009-04-10 @ 21:33:37
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Far.

Välkommen hem och en glad påsk till Er alla.

TRÅKIGT ATT B.M.är krasslig. Hälsa om ni hörs.



Fridens. Far.

2009-04-10 @ 21:59:52
Postat av: Ann-Louise

Sv:

Anna-Starwoman:

Tack så mycket! Ja visst är det gott med grillat och vin + vetskapen om att man är ledig lite till =0)



Kram och Glad Påsk själv!



Anna:

Tack så mycket. Ja det var jobbigt att åka ifrån mamma men hon har det ändå bra.

Visst år grillat underbart. Skulle kunna äta det varje dag.



Ha en fortsatt trevlig påsk själv!

Kram



Miia:

Du är som jag som älskar grillat! Skull också lätt kunna äta det varje dag.

Tack för dina fina ord. Det är klart man hjälper mamma sin, synd bara hon bor så långt bort =(.



Kram och fortsatt fin påsk till dig.



Pappa:

Kul att du visar dig här hos mig! Ler stort när jag ser dina kommentarer. Ja, mamma är lite krasslig. Provar mediciner som vi hoppas ska göra det lite lättare. Hon blir så andfådd då hjärtat inte orkar lika mycket.



På tal om äppelträdet: Du är alltid välkommen ner och fixa till det!! Hur ska vi annars klara av att beskära det??



Puss & Kram och Fridens tillbaka.

2009-04-10 @ 23:09:41
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: jessi

Du verkar haft det bra i Härnosand, hann med loppis och allt, men det hinner man ju alltid eller hur!!!

Jag förstår det känns i hjärtat att lämna din mamma just nu när hon inte är så pigg, men ni är nära varandra i era hjärtan.



Kramar!

2009-04-11 @ 09:49:35
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0