I vårsolens värme

Torsdag och jag är ledig! Vaknade till en disig aprilmorgon med en sol som sakta med säkert har tagit sig igenom och nu strålar och ger hela 13 grader varmt! Har gjort lite ärenden, fyndat lite på "Fyndet" och bara njutit.
Till min stora förtret står våra utemöbler övertäckta med presenning fortfarande för jag hade gärna suttit en stund i solen med en kopp kaffe just nu. Fick inta lunchen stående i solen.... Ska nog ta ut en köksstol och ordna kaffestunden på det sättet. 

    
Skinnjacka fram...nästan för varmt!         Lunch på stående fot..........

                                     
                                    Sommarpuppor inköpta!

Hur har din dag varit? Bra hoppas jag =0)

Kram! Syns senare.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Låter härligt med lunch i solskenet. :) Visst är det härligt att våren äntligen är här. Fina skor. Jag har något liknande från H&M men tyvärr är de för stora.



Ha en bra eftermiddag, kramkram

2009-04-02 @ 16:04:24
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: jessi

Det ser såå underbart ut att äta ute, vårkläderna på och solen som värmer!



KRAMAR

2009-04-02 @ 21:44:09
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0