Impulsköp?





Jag är ledig idag! Skönt då denna vecka varit lite tyngre än vanligt. I dag fyller även min svärfar 70 år!!! Grattis till dig. Vi ska ha fest för honom på lördag då släkt och vänner kommer och firar.
Vill visa mitt impulsköp från gårdagens maratonshopping. En skön tunn jeanstunika från frk, Åhlens. Vad tycker ni, ska jag behålla den?

I natt har jag agerat chaufför åt min tonåriga studentdotter. Nu börjar det...alla studentskivor. Beatrice är inte en festprisse men vill såklart vara med på några för henne viktiga skivor. Så vid 01.30 var det bara att vakna, klä på sig och åka till City för att hämta upp henne. Jobbigt - nej, men man är bra trött vid den tiden. Jag hade åkt genom eld och vatten för att hämta henne!

Nu ska jag städa undan lite inför Valborg. I kväll är vi bortbjudna till vänner så den är planerad. Få se om det blir några eldar här i kväll? Inte det viktigaste tycker jag och man luktar bara brasa sen...;)



Ha en skön Valborgsmässoafton alla söta och rara!

Kramar

Kommentarer
Postat av: jessi

Ha en underbar Valborg vännen!



Så snygg tunika klänning du har köpt, jättfin!

Stackars dig som shoppade o shoppade utan att hitta så mycket, lite kriskänsla måste det varit. Men är det inte ofta så när man inte ska handla då hittar man massor men när man väl ska göra det då hittar men inget... fast det händer mig sällan! hihiii..



kramisar

2009-04-30 @ 09:23:04
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Eva

verkligen superfin!!!!!!!!! behåll den!!!! kram trevlig valborg

2009-04-30 @ 09:46:17
URL: http://evapinglans.webblogg.se/
Postat av: Sue

Hörrö snuttan....klart att du ska behålla den för tusan!!!! Den skulle jag oxå vilja ha ju!!!!



Mysig Valborg på dig hjärtat!

2009-04-30 @ 12:46:11
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Tunikan är jättesöt, behåll säger jag =)



Ha en härlig Valborg och första Maj!



Kramkalas

2009-04-30 @ 18:25:26
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Pappa Sixten

Vi har suttit i grillkåtan, fikat, grillat och mått prins i kväll. Vi önskar Er alla en verkligt fin första maj.

Fridens, Fadern.

2009-04-30 @ 22:12:42
Postat av: Pappa Sixten

Vi har suttit i grillkåtan, fikat, grillat och mått prins i kväll. Vi önskar Er alla en verkligt fin första maj.

Fridens, Fadern.

2009-04-30 @ 22:14:33
Postat av: [email protected]

Tro för all del inte att jag börjat stamma, det är tekniken som tydligen börjat med det,inte jag. Puss.

2009-04-30 @ 22:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0