My lonely night - Part 2

Har man inget att göra och är pigg som en mört  kan man ju alltid måla lite loppisfynd, tänkte Ann-Louise och hoppade i målarkläderna 23.00! I planeringsstadiet är mycket just nu och en av ideérna kom när jag såg denna bild. Inredning i vitt, pärmar och lådor färgkoordinerade, fönster att titta ut i, skyltar och ikoner på väggarna och en anslagstavla full med inspiration!



Detta är vad jag längtat och letat efter men inte funnit förut. Exakt så här vill jag att mitt kontor/pysselrum ska se ut!
Vi har ett rum "över" nu där våra gäster sover över och det ska nu göras om. Maken vet inte om detta än - men visst kommer det att bli bra Roger?

Allt jag spanar efter nu på loppisar är saker jag kan använda till att inreda mitt rum. Här är en sneakpeak på några av de saker jag målar på i kväll:



Vad tror ni - kommer det att bli bra när det så småningom är klart tror ni?

Kram och Fridens Liljor!

Kommentarer
Postat av: jessi

Du är en äkta nattmänniska!!! Jag med! bästa idéerna (även de sämsta.. hih..) får jag på natten!



Spännnande o se resultatet! Idag ska vi gå o kolla på ett större hus lantligt, kul! Jag hoppas vi hittar rätt snart!



kramar

2009-04-04 @ 08:37:40
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Sue

Herreguuuud du gala människa....eller, det ska jag inte säga för jag gör samma saker när jag får min ryck!!!! he he.

Det kommer att bli kanonens!



Lördag = mysdag! Ska alldeles strax köra man och son till tåget. Sen får jag och pluttan lite ensam tid tillsammans. Blev inget Jönköping idag då tösen ska på kalas kl 14,00....synd.



Mys på idag hjärtat.



Kram

2009-04-04 @ 09:30:08
URL: http://suzabita.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Tror det kommer bli superfint1 Skoj att se hur det kommer bli :) kramar

2009-04-04 @ 14:10:32
URL: http://madeleinesharmoni.blogspot.com/
Postat av: Anna

Så kul med projekt,

du verkar ha näsa för att hitta fina fynd ;-)

2009-04-05 @ 10:02:02
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0