Surprise!



London by night                                                                                 Bild: Google

Jag måste ha världens bästa vän och Beatrice världens bästa gudmor, Lena.

I går fick Beatrice sin studentpresent  i förväg av henne då det behövdes planeras. Hon fick en resa till London tillsammans med Lena!! De åker i början av augusti och kommer ha såå kul.
Det är inte utan att jag är lite avundsjuk då Lena är min reskamrat...;) Det är klart att jag skulle kunna hänga med men jag tycker att det är något de ska göra tillsammans utan mamma.

När Bea gick ut nian fick hon en resa till Paris av henne och det var nog en upplevelse för båda. Bea utan föräldrar och Lena med en tonåring på halsen!! Till saken hör att hon inte har några egna barn och ingen erfarenhet heller utan hon blir mer som en kompis. Parisresan gick jättebra trots att Lena blev kallad Madame och inte Mademoiselle som hon är van. Detta retade henne enormt då hon insåg att alla trodde Beatrice var hennes dotter!!


Lena är något av en globetrotter som reser mycket och gillar äventyr på "äldre dar". Åker till Martinique för att lära sig åka wakeboard, firar påsk i Alperna och bilar genom Europa själv om somrarna med utgångspunkt i Bryssel där hon bor.

Så Lena nu återstår bara att planera "vår" resa! Vart går den denna gång? För nu vill jag också planera resa med dig =0).

Kramar

Kommentarer
Postat av: Far.

Vad spännande, nu är lilljäntan säkert glad.

Av min Gudfar fick jag en silversked och så lärde han mej söka efter vatten med klyka.Vi flyttar till Styrnäs nu på lördag för sommaren. Inte utan man börjar länkta till "landet" Ha ha.

Ha det bra och Ni är väl rädda om varandra.Puss och kram från Far.

2009-04-20 @ 19:42:40
Postat av: Sue

Åååhhh så skoj att resa!

Jag längtar så jag kan dö tills vi sticker till Spanien i sommar!



2 härliga veckor med sol och bad och inga MÅSTEN!



Föresten...klart att du ska önska dig Mateus för sjutton!



Kram på dig!

2009-04-20 @ 20:00:18
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: jessi

Vad härligt för Bea!

Lena låter som en person jag skulle gilla, reser och ser världen!



Kramar!

2009-04-20 @ 21:04:31
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Vilken perfekt studentpresent, och vilken mamma du är! Kan tänka mig att hon blev överlycklig över den surprisen! =)



Vad kul att du och Jessi ska ses i helgen. Tror ni kommer få det urmysigt och jag hoppas på sol för er skull =)



Kraam kraam

2009-04-20 @ 21:51:19
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Wow, vilken studentpresent!



Jag skulle nog inte vilja säga att jeansjackan från Gina Tricot är särskilt tunn, utan som en vanlig jeansjacka... Däremot har en en väldigt tunn variant också med en mycket ljusare tvätt. Du får spana in den!



Suck... Redan måndag & full rulle igen... Hoppas veckan går snabbt ;)



Hoppas du haft en mysig kväll, kraam kram

2009-04-20 @ 22:11:00
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Vilken present!

Fantastikt roligt för din dotter :-)



kram

2009-04-21 @ 16:44:46
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0