Sommarbrun igen


Skön slappar dag i solsängen med inspirerande läsning
och Piggelin som avsvalkning i sommarvärmen!

I dag skulle man varit vid havet och fått lite svalkande vindar på sig men jag har tillbringat min dag i solsängen för att bättra på sommarfärgen lite eller mycket om ser på resultatet. Har alltid gillat att sola även om det idag har varit i varmaste laget även för mig. Det har gått åt några Piggelin må ni tro.

Nu har jag gått ett varv i huset och fixat, vattnat blommor, sagt hej då till barnen som ska sova borta i natt men har packningen kvar....och middagen. Blir nått lätt idag då bara jag och maken ska äta hemma.

Vi kommer att ta oss genom Sverige i morgon, åka över bron till Danmark och kanske övernatta där. Orkar vi tar vi färjan över till Tyskland och sover där innan vi på söndagen fortsätter ner genom Tyskland, Holland och slutligen Belgien. Har sedan två hela dagar i Bryssel då jag ska gå igenom deras utbud av shopping. Har ett par favoritgator där jag alltid brukar hitta något trevligt. Kanske tar jag tåget upp till Antwerpen en dag också, en trevlig stad med mysig atmosfär ca. 50 minuter bort.

Nej nu ska jag åka och köpa nått ätbart. Vin är väl inte att tänka på då man ska köra i morgon. Men vinbärssaft med is är gott också!

Mysig fredagskväll önskar jag er!

Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ha nu en jättetrevlig resa



Kraam

2009-08-07 @ 19:47:32
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Susanne

Tack det kommer nog kännas tungt på söndag kväll :o(

Köpte några triss idag och hoppades på storkovan så att jag kunde sluta arbeta och bara göra sådant som är roligt, låter väl ganska bra!!!

Men jag vann ingenting som vanligt



Kram igen härliga du

2009-08-07 @ 20:09:55
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: jessi

Jag vill önska dig en underbar rolig o mysig resa med Lena! lite avis är jag nog, låter som Thelma o Louise men med ett lyckligt slut!!!



Många kramar till dig. KÖR FÖRSIKTIGT! =)



2009-08-07 @ 21:32:50
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Josefine

Piggelin är verkligen en underskattad kompis i värmen! : )



Ha en härlig resa! Kör försiktigt!

2009-08-07 @ 22:31:33
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0