Converse


Converse är ett favoritmärke hemma hos oss när det gäller skor. Ja då främst hos mina barn. Vi har hallen full av dem i olika modeller och färger, med höga skaft och låga skaft, i tyg eller i skinn.

I bland är det ju kompisar här och hälsar på och då får barnens Converse besök av Converskompisar i hallen.
Måste bara visa er denna bild. Den visar min sons svarta Converse i skinn, storlek 45 bredvid min dotters kompis svarta 36:or. Hon är 19 år och han är 16 år!


David & Goliat             -             Mini & Maxi            -          Liten & Stor

Sov gott alla där ute! Ses i morgon. Kram
// Ann-Louise

Kommentarer
Postat av: jessi

Vilket gulligt skopar!



Jag har varit i Nice men då var Chagall museet stängt för renovering... snyft snyft... Men vi åker tillbaka dit o då har vi kvar det! Däremot älskade jag moderna Museet i Nice, konsten var underbar o takterassen fin... nu längtar jag till medelhavet, hörde på vädret att våren har kommit dit...



ha en toppen tisdag Ann-Louise!



kramar

2009-02-24 @ 07:52:20
URL: http://) www.lyckoljus.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0