Runda former





I dag när jag vaknade singlade snön ner utanför mitt fönster. Mysigt på ett sätt men just nu vill jag att solen, värmen och VÅREN ska komma! I går var jag hemifrån 16 timmar i sträck så det är skönt att vara ledig från jobbet idag!

Gårdagen började med lektioner fram till lunch, sedan iväg till Universitetet för föreläsningar i min nya fortbildningskurs, blå tåget till Kista galleria där maken R plockade upp mig för att avsluta dagen med en hockeymatch i Spånga.
En lång dag med mycket innehåll som avslutades på bästa sätt då min sons lag vann matchen!

På väg till blå tåget passerade jag Fridhemsplan och min sensor zoomade in en ny inredningsaffär bredvid Åhlens. Hur mycket fint som helst och hur stort som helst. Affären heter "In och finn" och det gjorde man verkligen, ja fann alltså!
Förnyade våra tallriksunderlägg med dessa vita cirkelformade skapelser bland annat. Lagom stora och vita så fick de följa med hem. Konstigt att man alltid hittar något att köpa fast man inte visste att man behövde något ;-).

Nu ska jag göra mig i ordning för att åka och fixa mina naglar igen. Går hos en duktig och trevlig tjej och denna gång har jag verkligen längtat efter henne! Kanske visar en bild på resultatet senare.

Ha en bra dag. Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0