Våryra

                        
                                                       CARRYBAG från Reisenthel

                                                     
        SKÅL från Marimekko                                                            KIVILYKTA från Iittala




                                                             
                                                           BOUQUETVAS från Philippi

I dag är det snöoväder så jag blir nog mest inne idag. Det som kommer ner är ganska blött också, inget skönt vinterväder alltså. Surfar runt lite mellan skidskyttetävlingarna på TV ( Grattis Helena Jonsson till VM-brons) och hittade då dessa prylar som jag funderar på att klicka hem.

Framför allt Carrybagen. Bra att ha i vår och sommar när man ska på picnic, till stranden eller på utflykt. Har även kollegor på skolan som bär dessa med sig till lektionerna med diverse litteratur och hjälpmedel. Praktiskt och snyggt. Svårt välja färg bara.

Klicka in dig på www.inneonline.se och botanisera bland snygga saker till hemmet. Just nu har de våryra och rear vissa produkter.

Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack, snälla! Det hoppas jag med.. men jag tror tyvärr inte det om jag ska vara ärlig. =/

Hoppas att du också får en härlig söndag i snöovädret! Kram

2009-02-22 @ 13:12:45
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: jessi

Alla saker var fina men mitt hjärta klappar lite extra för marimekkoskålar & Iitala lyktor!



Carrybagen blir pefekt på jobbet, jag vet hur det är att kånka med sig böcker, pärmar, block...Som lärare kan man med gott samvete unna sig en snygg carrybag!



kram

2009-02-22 @ 13:15:35
URL: http://) www.lyckoljus.blogg
Postat av: Emily

Fick den rosa skålen i julklapp och den står alltid framme, fylld med diverse godsaker :)

2009-02-22 @ 16:40:18
URL: http://www.emilysophie.com
Postat av: Jill

Vasen vill jag ha!!!

2009-02-22 @ 21:24:04
URL: http://wegerup.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0