Älskar mina naglar



Här får ni en bild av mina naglar. Jag har gjort akrylnaglar i säkert sju år nu och kommer att fortsätta med det också.
På bilden är de inte nygjorda men ändå ganska fina. Jag är inte ute efter att få de längsta naglarna utan mer en fräsch enhetlig känsla. Jag känner mig helt enkelt kvinnligare med dem!

Mina egna naglar är hyfsade men tyvärr är det alltid så att en går av och då förstörs helhetsintrycket tycker jag. Dekorationerna sätter jag själv dit efter humör och tillfälle. Brukar ha mer färgglada blommor på sommaren!
Min vän L bor i Bryssel och dit åker jag titt som tätt. Där kan man hitta ett större utbud av dekorationer till bra priser.

Ha nu en skön onsdagskväll, bara två dagar till helgen!

Kommentarer
Postat av: emelie

vart gjorde du de naglarna? :)

2011-05-03 @ 19:44:24
URL: http://emesmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0