Stylingtips



Jag har arbetat som frisör i 18 år innan jag sadlade om till lärare på "äldre" dar och har en del tips som jag kommer att ge er.

Här har ni min favoritprodukt vad gäller hårstyling just nu. Jag skulle inte kunna leva utan den känns det som och därför vill jag tipsa er om den. Fungerar i både långt och kort hår. Korta frisyrer som vill ha en busig look eller långa hår som man vill sätta upp i svans utan att behöva toupera på hjässan för volym. Kostar omkring 169 kronor men jag har även funnit den för 99 kronor på Götgatan. Håll utkik!


Schwarzkopf Osis Dust it - Puder

Osis dust it, unik volymprodukt!­ Mattifying Powder - Lätt puder som ger textur, matt effekt, medium kontroll & separation. Hållbar stadga. Naturlig känsla och MYCKET VOLYM! Ingen känsla av "klet" i håret.

Användning: Pudra en liten mängd i handflatan och gnugga händerna mot varandra. Kamma igenom med fingrarna i torrt hår, lyft in i botten.Ger matt finnish och naturlig känsla. För extra lyft applicera direkt i botten.För extra separation applicera mer puder i små mängder där det behövs. För ytterligare stadga: Fixera med spray.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0