Thank Good it´s friday!

Äntligen fredag och min redovisning av slutuppgiften på matematikkursen gick bra. Nu är det bara den skriftliga delen som ska slutföras innan nästa helg. Men det är låååångt tills dess. Nu ska jag njuta av helgen och fira med ett glas härligt rött vin.
Något middagstips blir det inte idag utan sonen och jag bestämde oss för hämtpizza idag. Han mer glad än jag men jag mer glad att slippa laga mat. Äter sällan pizza tycker den samlar sig som en degklump i magen men en barnpizza går nog ner.

Maken och dottern är på fotbollscup så sonen och jag är ensamma. Mysigt att få rå om ett barn i taget ibland. Trodde han skulle tillbringa kvällen med sin flickvän och inte med sin mamma men efter en tung hockeyträning och ev. match i morgon så valde han hemmets lugna vrå.
Let´s dance börjar strax så det är dax att ta plats. Få se hur länge man håller sig vaken =)

Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0