Fika på verandan

 
 

Ett snabbt inlägg innan gästerna kommer. Rabarberpajen står i ugnen och kaffebryggaren puttrar. Vi ska fika med Oscars flickvän Sandras föräldrar för att kolla att vi har samma spelregler för ungdomarna på Rhodos. De är två söta och ordentliga tonåringar men det är alltid skönt att stämma av med hennes föräldrar om vad de får göra och inte.

Oscar har varit på Rhodos så många gånger att han hittar överallt så den biten behöver vi inte oroa oss för. För Sandra är det första gången i Grekland. Packningen är snart klar men jag våndas över mina klädval - är det här rätt nu?Har varit hos Cissi och fått naglarna fixade nu på morgonen också och jag fick så fina blommor dekorerade idag! Visar sen.

Nej nu får jag nog sluta och ta tag i den sista förberedelsen!

Kram och på återseende senare.

Kommentarer
Postat av: jessi

fina bilder!!! rosa o turkost, me like! Hoppas ni har det trevligt med flickvännens föräldrar, måste säga att ni verkar vara toppenbra föräldrar du o maken!!!



Snygga naglar, blommorna supersöta!

2009-07-04 @ 19:26:22
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Härliga sommarbilder!

Dina naglar ovan är supersnygga!

2009-07-05 @ 09:51:22
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0