Nu väntar hängmattan!

                                    Jippie!!! Semester väntar!


 Hängmattan Amazonas                                           Bild: www.hangmattor.se


Solen skiner och jag är klar för dagen och strax på väg hem. Skrivbordet är städat, alla pärmar står i ordning och jag känner mig klar helt enkelt. Nu väntar ett sommarlov som kommer bjuda på en del resande, familjemys, kompisträffar och en hel del "bara vara dagar" också!

Konstigt det där med att kroppen och knoppen ställer in sig på ledighet. Om nån skulle be mig jobba i morgon så skulle det vara med stor motsträvighet ifall jag skulle säga ja. Funderar på att stanna till och köpa fräscha jordgubbar att fira semestern med i kväll.

Vi skulle ju åka till Dalarna och fira midsommar med vänner men vädret säger att det ska bli regn där och finare här i Stockholm, så vi kanske tänker om och stannar kvar i stan? I bland har man det skönare hemma men jag gillar att byta miljö också..så vi få se. Roligast och viktigast är ju att vi umgås och det kan vi göra både här och där!

Nej nu ska jag packa ner arbetsskorna och önska de som är kvar en skön sommar!

Kramar


Kommentarer
Postat av: eva

åhhhhhhhhhh vilken hängmatta!!!!!!! vill ha!!!

2009-06-16 @ 15:41:03
URL: http://evapinglans.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Håller helt med dig, det känns i hela kropen när det är dags för semester!

Härlig bild på hängmattan- där skulle jag gärna ligga och mysa!

Ha en underbar början på din semester!

Kram

2009-06-16 @ 18:22:46
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Far

Som barn hade vi hängmatta hemma, men av någon förfborgad anledning så står träden för långt från varandra både vid fritidshuset och hemma, så vi har aldrig haft någon. Jo, det vet Du, den jag gjorde av en gammal trasmatta mellan två pålar och som var omöjlig att ligga kvar i. Kramar. Far.

2009-06-16 @ 18:37:37
Postat av: Anonym

Som barn hade vi hängmatta hemma, men av någon förfborgad anledning så står träden för långt från varandra både vid fritidshuset och hemma, så vi har aldrig haft någon. Jo, det vet Du, den jag gjorde av en gammal trasmatta mellan två pålar och som var omöjlig att ligga kvar i. Kramar. Far.

2009-06-16 @ 18:39:17
Postat av: Sue

Lyckos dig med semester redan!!!!

Ska nog ta och sadla om och bli lärare! hihi.



Låter i alla fall som du kommer få en underbar sommar gullet!



Njut av din semester ..... hade jag varit dig....hade jag firat med en öl ikväll!



Puss

2009-06-16 @ 19:29:54
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Anna

Va skönt, grattis till semestern :) låter som du kommer ha en riktigt bra sommar!



Vi har också lite svårt att bestämma oss, hemma eller åka iväg, både och är bra men ibland är det skönt att bara va kvar där allt finns och inget packande, resande å fixande (vadå bekväm haha)



Ha en riktigt mysig kväll, fira in ordentligt :)

Kram

2009-06-16 @ 20:44:41
URL: http://morannas.blogg.se/
Postat av: jessi

Gratulerar till semestern! vilken härlig känsla, snart känner jag den också.. imorgon kl 14...



Jag är på strålande lyckoljus humör, kika in i min blogg så förstår varför!!!!!!!



kramisar

2009-06-16 @ 21:28:31
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0