Vitt tyg, spetsar och klackar...

...är det som får min puls att slå lite extra just nu. Har ju som jag visat er köp vita tunikor med spets under några veckor nu men inte varit riktigt riktigt nöjd. Förrän i dag!!!

Uppe med tuppen (!) var jag vid 10.00 på väg till Forum Nacka för att göra ett besök på Zara. Såg att Anna-Stina , hon som har bloggen Gizmolinas, bar en så fin vit tunika på bild igår och då MÅSTE jag ju bara dit och titta! Hittade den + en massa annat fint bl.a. skor.

   
Skitsnygga skor varav det....................... här paret har lagom hög klack för mig!
En rolig detalj som också är praktisk är att skorna har dragkedja bak som
både är superläckert och underlättar!!

Nu köpte jag inga skor där och ingen tunika heller utan gick vidare i centrumet. Helt plötsligt hängde den där... den optimala tunikan i mina ögon sett...SÅ LJUVLIG!! Glöm alla de andra den här kommer att bli min favorit i vår och sommar, både som tunika och klänning.
(SÅ svårt fota vita saker/kläder så de blir bra)


Tunika/klänning från Rose Bud, JOY

Väntar på kvällen som har stor potential för att bli en höjdare i schlagersammanhang! Andra Chansen..är inte alla låtar bra!! Många bättre än de som redan gått till stora finalen!? Hur som så ska jag heja extra mycket på mina gamla kompisar Lili &Susie, tycker deras låt är riktigt bra och väcker danslusten hos mig!

Har bestämt mig för att göra en tagliatelle med krämig kycklingsås , innehållande paprika, röd lök, olika creme fraiche samt parmesanost, till middag idag inspirerad av Miia. Det blir en variant av hennes torsdagsmiddag som såg så god ut.

Hoppas alla haft en bra lördag så här långt och att kvällen blir mysig!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Miia - There´s no place like home

Mmm den lät riktigt god! Vad blir det för olika smak på crème fraiche...?

Jag får nog testa din kycklingrätt nån kväll här snart!



Ha en mysig lördagkväll, kram!

2009-03-07 @ 15:39:27
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Det är lycka det när man plötsligt springer på drömplagget och det passar perfekt :-)



Jag hejar också på Lili & Susie och Sarah Dawn Finer som jag läste om i Aftonbladet att hon kanske inte kan sjunga ikväll pga förkylning. Hoppas verkligen hon hinner krya på sig till klockan åtta :-)



Ha en toppenkväll, kram!

2009-03-07 @ 15:55:58
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Jill

Mina två favoriter i Andra Chansen möts direkt. L&S och BWO... Hur som tror jag det kvittar hur det går där för sen vinner Dawn Finer den duellen tror jag... =(

Ha en fin kväll! Kram

2009-03-07 @ 16:57:54
URL: http://wegerup.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Såg också alla snygga skor på Zara för någon dag sedan=)



Ja du det kanske är vårtrötthet...men jag tog mig förbi Apoteket och köpte järntabletter. Har ätit det tidigare men slutade för någron månad sedan och det kanske var dumt...



Trevlig kväll. Kraam

2009-03-07 @ 17:29:58
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Majkie - hockeyfru och hemmafru

snygga skor!

2009-03-07 @ 17:35:55
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Anna

Den var snygg, vilket kanon köp :-)

Låter som du har haft en lyckad dag, hoppas kvällen blir likaså!

kramar

2009-03-07 @ 20:12:14
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0