Londontips


Mitt tips idag är att köpa Aftonbladet i veckan. Då medföljer en reseguide över London helt gratis!

Perfekt för dottern som ska dit i Augusti och redan nu kan pricka in det hon vill se och göra. Vet också att många av er bloggare planerar storstadsresor och detta kan ju vara en hjälp på vägen.

                
Därefter har Aftonbladet en ny guide varje vecka hela sommaren med New York redan nästa vecka!

Tror att jag förstått det hela rätt att det bara är denna veckas guide som är gratis och att de kommer att kosta 59:- därefter vilket är ett mycket bra pris. Har bläddrat lite i den och tycker att den verkar bra och omfattande. Så spring och köp en storstadsguide varje vecka!
Ha, ha men kan tro att jag är sponsrad men tyvärr så är det inte så.

Annars har dagen bara sprungit iväg. Tisdagen har varit regnig och grå och jag har gäspat hela dagen känns det som. Gud vad solen och ljuset påverkar en positivt! Nu ska jag planera sonens födelsedag som är i morgon. Tänk att det gått 17 år sedan han kom med en väldans fart den 6 maj 1992! Mer om det i morgon.

Kramar till er alla och var rädda om varandra!

Kommentarer
Postat av: Sue

Jag och maken var på bröllopsresa i London!

Jag tyckte nog att staden är lite överreklamerad. Satans mycket folk och så tyckte jag INTE om maten. Enda gången vi åt gott var pizza!

Hihihi..... Men det är ju bara min opinion......



Bra med reseguider ialla fall!!!!

Stora grabben!!!!! Har ju några år kvar dit men jag vet att det går FORT!



Hoppas kvällen blir bra hjärtat!



Kraaaam!

2009-05-05 @ 18:38:44
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: jessi

Mysigt med sonen som fyller år imorgon! jag ska hålla utkik om det dyker upp något ställe som jag inte har bok om. (jag älskar ju reseböcker...)



ha det så gott vännen!

2009-05-05 @ 19:07:30
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Pappa Sixten

Hej vännen. Tänk att lillgrabben blivit 17 år.

Sänder en försenad slant samtidigt som till Bea.

"Intärnminnet" har klickat tydligen för en gångs skull.

Du får brev anart. Fridens Far.

2009-05-05 @ 19:42:50
Postat av: Pappa Sixten

Hej vännen. Tänk att lillgrabben blivit 17 år.

Sänder en försenad slant samtidigt som till Bea.

"Intärnminnet" har klickat tydligen för en gångs skull.

Du får brev anart. Fridens Far.

2009-05-05 @ 19:45:06
Postat av: Ann-Louise

Svar:

Pappa Sixten:

Hej. Ja vad tiden går, fattar inte att han är så stor. Jag flyttade ju när jag var 17 år...

Här regnar det idag och är trist. Har försökt kolla efter ditt mejl men det finns inte. Skicka ett på min mejladress:

[email protected]



Ha det bra. Ska försöka få iväg ett brev till dig med om inte mejlen fungerar!

Puss och kram !!

2009-05-05 @ 19:53:36
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Bella

Tack för dina vänliga och omtänksamma ord, de värme... Det går inte att säga annat än att man får lite perspektiv på livet och små vardagsbekymmer känns helt plötsligt inte lika stora, men allt är relativt och det är ju inte så att det är kul att vara förkyld bara för att man alltid är trött :)



Tack också för tipset om london-guiden, ska absolut ta och köpa tidningen i veckan.



Ha en trevlig kväll!



Kramar Bella

2009-05-05 @ 20:18:11
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Josefine

Grattis till sonen! Min son är 1 år och om de resterande 16 åren går lika snabbt dröjer det inte länge innan hans 17:e födelsedag! : )

2009-05-05 @ 21:22:10
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Caroline

Du får gratta sonen från alla dina kvinnliga bloggläsare i morgon så blir han kanske lite röd om kinderna :-)



Jag kan tänka mig att åren rusar förbi med vindens hastighet. Tur att du fortfarande är 25 something trots att barnen växer så det knakar ;-)



Sov gott, kram!!

2009-05-05 @ 22:02:54
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: kristin

tack för tipset, detta är ju perfekt eftersom ja ska till london i höst :) du är en pärla!

2009-05-06 @ 13:18:28
URL: http://sunshinyday.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

Den fick min 15 åriga dotter också idag

av sin mormor

Dotter ska åka med klassen i okt

2009-05-09 @ 08:35:39
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0