Utsikt från ett fönster 1 maj 2009




Höll nästan på att glömma mitt stående inslag i går. Ett foto från vår baksida för att följa naturens skiftningar. Jag har ändrat lite denna gång då jag tagit fotot från utsidan istället för att få med mer och då färgerna blir tydligare.

Ja det ser inte mycket ut för världen då vi grävde upp allt av intresse i går. Jag lovar att det känns i kroppen i dag.
Man anar dock att buskarna och gräsmattan (mossan ha, ha) börjar anta en mer grön nyans. Verandan med det vita räcket ska bort inom kort och ersättas med en större och då kan jag börja planera växtligheten också!

Så detta är min verklighet denna dag som annars bjuder på stor 70-års fest hos min svåger och svägerska för att fira svärfar som fyllde år på Valborg. Blir nog en fin dag i solen.

Kram på er och ha en skön dag!





Kommentarer
Postat av: jessi

tänk om jag också kan börja fota trädgården snart! Jag hoppas, mäklaren måste tagit långhelg för svarar ej i telefon o ringer ej tillbaka... så vi har ingen aning hur detta slutar... vet säkert i början av nästa vecka!



kramisar

2009-05-02 @ 18:28:52
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0