FarsDag Söndag Vilodag

                        

                                   
                                    GRATTIS alla Pappor på Fars Dag!!!


Oj nu har hon blivit morgonpigg tänker ni, men sanningen är den att jag har svårt att sova fast det blev sent igår när jag var ute och partajade.....kanske är det därför ;-) Vill inte ligga i sängen och vrida mig med risk för att väcka maken så jag steg upp och hoppas på att bli trött igen.

Jag träffade mina goa frisörvänner igår och vi började med en god middag och vin på Italienska restaurangen

                                         


för att avsluta kvällen med en del drinkar. Kan vara de här drinkarna som är boven fast man gärna inte vill tro det för de var ju så goda. Och så har man ju en väldans trevlig utsikt från Och Himlen Därtill eller hur?


            
                 Och Himlen Därtill  - Skybar i Skrapan på Götgatan, våning 26

Idag väntar firande av alla pappor. Min egen har fått ett litet kort skickat till sig, maken får något litet av barnen och sen är vi bjudna på middag hemma hos svärfar med sambo idag. Extra kul är att min syster är medbjuden så jag får umgås med henne en stund också, det var länge sen jag gjorde det. Nej nu ska jag försöka vila lite innan jag kickar igång dagen ordentligt.


Ha en fin söndag och var rädda om varandra!

Kram



Kommentarer
Postat av: jessi

Vilken utsikt, dit måste du o jag gå!!! (dock ej en söndagkväll med tanke på måndagmorgon...Fredag eller lördag!)



Roligt att ni hade det skoj igår. Våra grannar hade också skoj, kom hem vid 01 och började efterfesta i flera timmar. Jag är såå trött, har försökt sova på soffan, obekvämt men bättre det än dunka dunka musik...



Idag förmiddag blir det att besöka morfar på hemmet (väldigt dement, kan ej röra sig eller prata) Sen ikväll fika hos Papsingen såklart! Har än inte fixat paket.. tänker så det knakar...



Såg du mina mail igår? (skickade 2 till efter den första) Ha haa du är min egen Dr Phil! =)



Hoppas ni får mysigt hos svärföräldrarna!



KRAM!



2009-11-08 @ 08:35:42
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Far

Jag tackar för det vackra farsdags kortet.

Det regniga och trista vädret fortsätter

Ha det trevligt på middagen. Hälsa alla. Kram

2009-11-08 @ 09:09:34
Postat av: Bella

God Morgon!!



Vilken härlig utsikt från Restaurangen och så kul att det blev en lyckad kväll!!



Hoppas du fått vila en stund till och att du får bra dag!



Kramar Bella

2009-11-08 @ 10:29:49
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Susanne

Låter som en riktigt trevlig kväll med frisörvänner :o)

Jättefin bild över Stockholm!

Hoppas du får en jättemysig söndag.



Ta hand om dig och många kramar

2009-11-08 @ 10:35:31
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Emma

God förmiddag! : - )



Nu är vi vakna och på G efter en trevlig kväll igår!



Så roligt att träffa "de gamla gänget" och festa till de lite. Alltid skoj att gå ut, & herrejösses vilken utsikt ni hade!

Blev de någon tequila igår då?? ; - ) Hihi!



En söndag middag med närmsta släkten låter inte helt fel.

Ni får ha de så trevligt! : - )



Stoor KrAm



2009-11-08 @ 12:24:54
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: jessi

svar- jag minns att det var stängd o minns att jag var supertrött den måndagen o hur trött hade jag inte varit om de hade haft öppet! hihiii



KRAM!

2009-11-08 @ 12:38:30
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Härligt med partaj!

Vilken urläcker bild över huvudstaden.



Hoppas du får en bra avslutning på helgen

stor kram!

2009-11-08 @ 17:21:43
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0