Containerfynd eller.....?

 

God morgon Sverige!!
Det ser ut att bli ännu en skön sensommardag här i Stockholm idag. Solen skiner och sakta värms luften upp till närmare 20 grader på eftermiddagen. Men usch vad kallt det är på nätterna redan!

Önskar att man kunde tillbringa en dag i min hittade rottingstol/säng. Den var slängd brevid en container här i området och jag kunde ju inte låta den vara. Den är hel och helt OK så vad tycker ni - är det nått att ha?

              

Jag köpte en tomatplanta på Rosendal i juni när det var så fint väder. Den dränktes i juli när regnet kom och var i stort sett död. Jag har inte bryt mig om den men sen såg jag att den blommade ändå och nu har den små tomater. De blir aldrig större då det är en körsbärstomat. Är det inte fantastiskt vilken livskraft som finns inbyggd i allt levande ;-)

 

Ha en skön söndag mina vänner. Här blir det lugnt. Mår inte sämre vilket är skönt!

Vad händer hos er idag?

Kramar




Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Hej fina

Hur mår du? Hur är det med din lilla mamma? Så ledsamt att förlora sin lillebror, han var ju inte gammal :-(



Klart du ska behålla rottingstolen, har också en sådan. Tanken är att den ska sprayas svart så småningom.



Extra gott med egna tomater, inte dåligt att plantan tog sig igen. Naturen är fantastisk!



Ha en fin söndag

kramar Anna

2009-09-13 @ 10:15:20
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Susanne

Perfekt hittegods, bra att du tog hand om den för den passar ju perfekt där och så himla skönt att ligga där och läsa :o) Har själv tänkt att köpa en sådan och ha ute.

Roligt att du fick några tomater på plantan trots allt ;o)

Ha en jättefin dag



Kramisar

2009-09-13 @ 11:17:25
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: jessi

Vilket bra fynd!!! Såklart den ska behållas, ser skön ut också!



Gott med egna tomater, mums!



Hoppas du får en bra dag idag.

här är det en lat soft söndag som gäller! Funderar på att baka scones till mig själv i eftermiddag, maken är ju hela dagen på visningar. Sen blir det middag hos mamma o pappa! Skoj, är så nöjd med presenterna!

2009-09-13 @ 11:25:58
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Bella

Vilket fynd du gjort!! Klart du ska behålla den!



Roligt med din tomatplanta :)



Hoppas du mår bra trots gårdagens tråkiga besked och att du kan njuta av din lediga söndag!



Kraaam Bella

2009-09-13 @ 11:34:10
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Milla

Det är dom gamla väderbitna rottningmöblerna som är finast!!! Bara den inte är uttorkad så den går sänder man när man sätter sig i den :) Jättefin är den! Behåll säger jag! Du kan ju alltid gå tillbaka till containern med den när du tröttnar...

Ha en skön söndag! Kram!

2009-09-13 @ 12:04:52
URL: http://memillakilla.blogspot.com
Postat av: Jill- nygift, 30 år, med man, hus, jobb

Keep it. ! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0