I kväll kanske jag tittar på....


                 Svenska Hollywoodfruar



Agnes-Nicole Winter, Anna Anka, Maria Montazami. Anders Hugo/TV3. Agnes-Nicole Winter, Anna Anka, Maria Montazami. Anders Hugo/TV3.

 

Du har säkert någon gång drömt om ett liv i lyx och flärd. Om ett  liv där du kan unna dig allt du vill, när du vill. Om att fotograferas på  röda mattor, om att bära gnistrande diamanter, köra dyra vrålåk och  skjutsas omkring i privatflygplan och på lyxyachter. Om att leva ett liv  bland världens rikaste och mest berömda människor i drömstaden  framför alla andra – Hollywood.

I Svenska Hollywoodfruar träffar vi tre svenskor  som lever just denna dröm. Tre kvinnor som  har lämnat det svenska folkhemmet och brutit  sig loss från jantelagen. För dem har drömmen  om lyxiga resor, shopping, kändisfester, skönhetsbehandlingar  och tjänstefolk blivit vardag.  Och i och med det har de även upptäckt att  drömlivet har en baksida med baktalande väninnor, otrogna män, galna fans, kidnappningshot,  tränings- och skönhetshysteri och snokande  paparazzi. En baksida som ständigt utgör ett hot  mot det liv de kommit att älska.

I Svenska Hollywoodfruar träffar vi:
Anna Anka från Bjuv som idag är gift med  musiklegenden Paul Anka.  Maria Montazamy från Västerås som är gift  med en extremt framgångsrik fastighetsmäklare.  Anna-Nicole Winter från Borås som nyligen  separerat från sin tredje amerikanske make.  Få en inblick i deras liv, som skiljer sig högst  markant från den svenska vardagen, och hör  dem berätta sina historier i premiären.

TV3 Måndag 14 september kl 21:00

                                  ___________________________________________________


Kanske inte det mest intellektuella programmet men jag gillar att få en inblick i dessa rika fruars liv. Brukar försöka se alla de olika program som tv sänder t.ex Real Housewives of Orange County med en blandning av förtjusning och förfäran!
Ska ni titta på det?


Önskar er en härlig start på vecka 38!


Kramar





Kommentarer
Postat av: Livet hemma hos Linda

Jag ska också spana in premiären av "Svenska Hollywoodfruar". Alltid lika kul att se vilket liv de lever och man följer det både med förtjusning och förfäran som du säger:)



Ha nu en härlig dag

Kram L

2009-09-14 @ 10:39:59
URL: http://lindablogg.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja det kanske det blir för mig också, lite kul är det allt att se hur de lever.

Må så gott



Kramisar

2009-09-14 @ 12:38:38
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: jessi

Jag såg inte det igår, tror att jag skulle bara tycka allt var lite pinsamt men jag har säkert förutfattade meningar.. Var det bra? Fast glamour är ju alltid skoj så jag kanske får ge det en chans!



Är hemma en sväng innan kvällmötet på jobbet, hade helt glömt bort att det skulle vara möte 17.30-20.00 idag... men tur att hinner vila o ta det lugnt några timmar emellan! Är pigg men har lite ont halsen, vi hade pedagogiska diskussioner idag i 4timmar... Alltid när någon ny kommer i arbetsslaget ska vi träffas o diskutera barnsyn, sammarbete och verksamhet. (vi har en ny i arbetslaget) Göra som ett kontrakt med varandra. Givande diskussioner men rösten är hes nu. Ska verkligen försöka vara tystare ikväll... (inte min starka sida...men sjukrådgivningen sa till mig igår att jag måste klä mig varmt, ta hand om förkylningen så det inte sätter sig i lungorna... Kan jobba om är pigg o feberfri men måste vara försiktig med mig själv. Så ikväll ska kollegorna träffa tysta Jessi för en gång skull! hihii... )



Ha det så gottis vännen min!



2009-09-14 @ 14:15:36
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: jessi

ha haa jag ser hur tokigt jag skrivit i min långa kommentar här tidigare... Måste vara så trött i huvudet för skriver ju fel efter fel... Jag får försvara mig med att det är alltid jag som får sitta vid datorn och skriva under jobbmötena. Kollegorna kallar mig för bloggdrottningen och tycker att jag skriver så snabbt... Så jag har redan idag suttit i 4 timmar och skrivit så noggrant som möjligt och kollat stavning och grammatik så nu när jag ska blogga så blir det hur som helst! Hihiii...



KRAM!

2009-09-14 @ 14:27:16
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Anna

Halloj!!



Näe du va tokigt, imorron är ja inte där. Va där idag å hade min första case study nånsin :) det va rätt skoj, speciellt att höra va alla andra hade att säga, va dom hade tänkt och så. Å så mycket man lägger in av sina egna tankar å sig själv ... eller jag ialli fall haha



Nästa tisda tror jag att vi är där, ska kolla schemat så kanske vi hinner ses då, vore skoj!



Vi har fått första hem tentamensfrågorna nu så hjärnan är på helspänn ... hoppas att jag får till det här!



Hoppas du får en härligt bra vecka!

Kramar

2009-09-14 @ 19:14:35
URL: http://morannas.blogg.se/
Postat av: Cicci

Oh tack för tipset. Skall absolut ta mig en titt. Gillar också sådana program som man slipper vara super insatt i handlingen.



Hoppas att du får en mysig kväll framför TVn.



Kramar

2009-09-14 @ 20:19:11
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Bella

Det är bara att erkänna att jag kommer se programmet ikväll :) Skulle inte vilja leva deras ytliga liv, men det är intressant att få en glimt från "en annan värld" på bästa sändningstid!



Vilka underbart vackra bilder från en skogspromenad igår och så mycket svamp ni hittade!!



Hoppas du haft en bra dag



Kramar Bella

2009-09-14 @ 20:28:23
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Annas inspiration

hej hej



jag kikar inte på programmet, har fastnat för kändisdjungeln i stället.



Hoppas du har fått en bra start på veckan finaste Ann-Louise



massor med kramar

2009-09-14 @ 21:35:49
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0