Kanske




Kanske har någon förstått att jag menar allvar för idag kom ett blombud med denna vackra bukett. Budskapet är levererat och nu återstår bara resten för att en förändring ska till. Jag har i allafall ändrat mig och legat på "latsidan" i dag delvis för att det är min lediga dag och delvis för att jag känner mig sjuk på riktigt.

Vaknade med feber och lite halsont, tänker ju direkt svininfluensan, men det har inte blivit sämre under dagen även om jag känner mig väldigt hängig. Blir hemma från jobbet i morgon för att vila och att inte sprida vidare nått skit.

Så min dag har varit lugn men jag gjorde en sak som jag är lite stolt över idag som säkert är löjligt enkelt för många. Jag har kört bilen genom Stockholms City på okända marker för att hämta böcker på ett bibliotek! Stort för mig då jag mest åker invanda sträckor och tror att jag ska virra bort mig om jag hamnar utanför dem, men jag har ju bestämt mig nu: Inget kan stoppa mig, inte ens Stockholmstrafiken ha, ha!

Hyrde också filmen "En shopaholics bekännelser" och hade en smårolig stund innan jag somnade...men nu har jag sett hela. Riktigt så illa har det ju inte gått här även om jag älskar att handla ;-). Hämtade förövrigt ett paket från H&M med mina nya kängor och fuskpälskragen i, men får visa er senare. Tror dock att jag är nöjd!!!

Ha en skön kväll alla snälla bloggvänner. Kom ihåg att ni är bra!!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Josefin

Så bra att budskapet nått fram. :)



Vilken mysig dag du haft, det gjorde du RÄTT i. :)

Trist att du blivit sjuk, krya på dig.



Ha en skön kväll, kram

2009-09-24 @ 19:17:40
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: Cicci

Oj, vilken fin bukett. Kul att budskapet gick fram. Hoppas att du kryar på dig, det är inte kul att vara sjuk.



Många kramar

2009-09-24 @ 19:20:07
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Susanne

Tråkigt att du börjar känna dig sjuk, hoppas det inte blir så allvarligt. Jag är precis som du och vill helst åka invanda sträckor ;o)

Vilken tur att du inte är som shopaholicsbruden!!! men visst är det roligt att handla.

Tänk att jag inte heller kan ha bullar och kakor i frysen då jag äter dem frysta.

Krya på dig och ha en bra kväll



Kram

2009-09-24 @ 19:21:03
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Anonym

Krya på dig vännen! Vad gulligt med blommor, en bra start tycker jag! =)

vi kollar upp lite grejer, ingen brådska o så pratar vi mer när vi ses. KUL!



Filmen du hyrde fick mig såå shoppingsugen när jag såg den, var ju så härligt med N.Y och alla roliga affärer.. hihi...



Imorgon ska du kurera dig och bara vara, hoppas du blir bättre! Slappna av och kolla på tv, läs tidningar, lyssna på musik, tyck lite synd om dig, unna dig choklad, hämtmat ja allt sånt som sjuklingar behöver!



Många kramar!



2009-09-24 @ 19:41:40
Postat av: Anonym

Krya på dig vännen! Vad gulligt med blommor, en bra start tycker jag! =)

vi kollar upp lite grejer, ingen brådska o så pratar vi mer när vi ses. KUL!



Filmen du hyrde fick mig såå shoppingsugen när jag såg den, var ju så härligt med N.Y och alla roliga affärer.. hihi...



Imorgon ska du kurera dig och bara vara, hoppas du blir bättre! Slappna av och kolla på tv, läs tidningar, lyssna på musik, tyck lite synd om dig, unna dig choklad, hämtmat ja allt sånt som sjuklingar behöver!



Många kramar!



2009-09-24 @ 19:42:01
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: jessi

svar-målat! ja min frisör är så cool härlig o avslappnad. hade såå snygga kläder från N.Y!!! Sen är hon ju duktig med. Jag färgade inte håret nu men om några veckor är det dags igen! Måste skaffa silvershampoo så behåller kalla nyansen!



KRAM

2009-09-24 @ 20:02:44
Postat av: Fru Evelina

ja det gillar han säkert haha :-)



vilken vacker bukett! ibland måste man "ryta" till för att man ska bli förstådd på riktigt!



kramar!

2009-09-24 @ 20:20:28
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Josefine

Du är så värd den vackra buketten! Strongt att köra bil genom Sthlm, jag skulle nog inte våga! : )

2009-09-24 @ 21:06:34
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: cecce

Heja dej och krya på dej!

Kram

2009-09-24 @ 21:07:02
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Håller tummarna att det inte är svinis som har hoppat på dig,

förhoppningsvis mår du bättre i morgon.



Stor kram

2009-09-24 @ 23:11:18
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0