Lördagsgodis på en fredag

 

 

 

Underbart med helg! Denna vecka har gått i ett känns det som och i helgen ska jag bara vara och ladda batterierna. Börjar helgen med ett gäng inspirerande magasin och en skål godis, gäller att starta på rätt sätt eller hur!

I kväll väntar fotbollsmatch på tv, kvartsfinal med Sveriges damer i EM, och fredagsmiddagen-Tacos. Kanske blir det så att en öl slinker ner också då sonen är på träningsläger i Älvdalen och inte behöver skjuts nånstans. Dottern ska ut på krogen i kväll så risken är stor att man somnar i soffan, men den sömnen är ganska skön faktiskt.

Nu ska jag slänga mig i nämda soffan, njuta av fredagen och lyssna på asplövens mysiga prassel som söker sig in genom altandörren. Önskar er alla en härlig fredagskväll vad ni än hittar på!

Stora kramar


Kommentarer
Postat av: jessi

Det är inte klokt vad märkligt! För en kvart sedan tog jag likadana bilder som du lagt ut på din blogg!!! Fotade min rosa marimekkoskål med godis som jag ställde på tidningar. Hihiii vi är lite lika du och jag! Nu kommer jag inte göra ett likadant inlägg som ditt för då känns det som om jag härmar dig... Men jag lägger nog ut en bild så du får se likheten!



Underbart med helg, jag mumsar i mig valnötslimpa och cider..mums!



Ha det så mysigt med tacos o fotboll ikväll!



KRAM

2009-09-04 @ 16:05:40
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ha en underbar kbväll och njut av ledigheten kram

2009-09-04 @ 17:50:10
URL: http://minharmoni.blogspot.com/
Postat av: Milla

Oh, vad det ser gott ut :D

Hoppas du får en mysig kväll!

Kram!

2009-09-04 @ 18:50:30
URL: http://memillakilla.blogspot.com
Postat av: jessi

Sigtuna låter supermysigt! Vi har inte varit där i år alls. Om det är trist väder är det alltid mysigt att sitta på Tant Bruns kaffestuga och fika gott. Sen gillar jag även chokladbutiken o caféet på gågatan, vilka bakelser... Om det är bra väder så finns det ett mysigt café med utegård där, minns ej riktigt vart men Sigtuna är ju ej så stort. Vi brukar även ta en sväng till Steningeslott o handla glas billigt.

Om jag är bra imorgon så behöver vi åka till en stad (ej E-tuna, trist att handla här..) och leta höstkappa till mig! Men vet ej om jag orkar, är ganska snuvig nu.. Då får det bli loppisrunda o fika här i stället!

Vi får ta och träffas snart igen, efter den korta visiten förra veckan saknar jag dig! Jag längtar alltid till Sthlm så jag bokar in något snart!



Ha det så gott, ser att det inte går så bra för de svenska tjejerna... Snart ska vi börja kolla på Amelie, mysigt!



KRAM

2009-09-04 @ 20:15:50
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ser gott och mysigt ut. Nu är jag klippt och färgad, det var så skönt att sitta där och bli ompysslad och vid schamponeringen somnade jag nästan ;o)

Jag känner också mig sliten efter veckan så det blir nog en lugn helg och hoppas vi kommer iväg till skogen.

Någon bild vill jag inte visa, jag har så väldigt svårt att se mig på bild, mår verkligen dåligt av det :o(

Har ju en bild på bloggen, ser nästan likadan ut, lite mer rött denna gång och så har jag sparat längden.

Kram lilla du

2009-09-04 @ 21:05:53
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Bra uppladdning du har!



Önskar dig en toppen helg. Kraam

2009-09-04 @ 21:55:53
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: cecce

Har också Marimekkoskål i samma blåa färg. Har faktiskt sex stycken som jag fick av min mamma som hon hittat på rea (Höganäs keramik). Kanske kan använda dem som dessertskålar? den mindre sorten alltså)

Log för mej själv när jag läste din kommentar till mitt inlägg om hundar, barn och kakor:-) Det finns en anledning till att vår hund inte förekommer så mycket på min blogg...är egentligen inte så förtjust i hundar och djur...men det finns ju fler än jag i familjen. Men jag håller med dej - barn och kakor är bäst!

Fortsatt trevlig helg!

2009-09-04 @ 23:42:39
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Kul att du är med i min Juicy Tubes Tävling!

Nu har jag en ny spännande tävling där du kan vinna en av Essie's splitternya nyanser för AW 2009.



Var gärna med:)



Kram och Trevlig Helg

2009-09-05 @ 00:41:33
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0