Loréal Youth Code




För att ytterligare förstå hudens åldrande, studerade L’Oréal skillnaden mellan genaktivitet i ung och åldrad hud. Det visade sig att ung och åldrad hud uppträder väldigt olika: i en mogen hud, reagerar de gener som är involverade i återhämtningen 5 gånger långsammare än i en ung hud.

Med denna kunskapsom grund, har L’Oréal utvecklat Youth Code – en serie produkter framtagna för att motverka rynkor, trötthetstecken och livlös hud.

Tack vare sin gelkonsistens ger Youth code dagcreme en särskilt mjuk och sammetslen yta efter applicering. Förutom sinförmåga att jämna ut hudens yta, verkar den ”mattifierande” för en sammetslen hy. Vid applicering kombinerar formulan en lätt känsla av friskhet och närande vård och ger en fin finish på huden.

RESULTAT:
Efter 1 timme: huden känns utslätad, återfuktad och uppfriskad.

Efter 1 vecka: ansiktsdragen ser utvilade ut, och hudtonen är strålande.

Efter 1 månad: rynkor är synligt reducerade.

Produkterna kostar ca. 179:- styck i affären.

********************************************************************

God förmiddag alla fina!!

Som Buzzador har jag nu i några veckor provat Lorèals nya hudvårdsserie - Youth Code. Jag måste nog säga att jag är nöjd i det stora hela, huden har blivit återfuktad och smidig men de rynkor jag har behöver nog lite mer tid på sig för att bli synligt reducerade.
Bäst har den svarta tuben med Youth Code Concentrate känts när jag använt den under maken som primer. Jag har upplevt en make som suttit bra hela dagen och känt mig nymakead hela dagen!!

Idag är min sista dag hos mamma, jag åker hem i morgonbitti. Hon ska en sväng till läkaren idag och sen ska jag permanenta och klippa henne så hon får en fin och lättskött vårfrisyr!! kanske tar jag en sväng på stan också, behöver röra på mig då jag var inne hela gårdagen.

Vi hörs säkert senare idag!!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Njut dagen med mamma.



Roligt att få göra henne riktigt fin i håret :-)



Stor kram & ha en bra resa hem

2010-04-08 @ 12:56:31
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: anna

tack för tipset!

Skall testa

Postat av: Marie

Behövs nog mycket mer än en kräm för att få bort mina rynkor, t ex ett lyft;)

Hoppas resan hem går bra/kram

2010-04-08 @ 16:55:41
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: milla-andante

Så mysigt att få umgås på tu man hand!!!

Kikar ikapp här inne nu och läser om hockeykompisen... hu vad livet kan svänga snabbt...Tur att det gick såpass bra...!

Man får liksom vara glad över några rynkor... det innebär ju att man lever och åldras...! Men visst vill man samtidigt känna sig fräsch... medans man lever...!

Stor kram du levnadsglada människa!!

2010-04-08 @ 18:11:21
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Bella

Blev påmind om att jag måste köpa mig en ny ansiktscreme när jag ser ditt inlägg idag, vet bara inte vilken jag ska köpa, det är ju en liten jungel, dyrt, billigt, bra, dåligt...



Trevligt för dig att få umgås med mamma på tu man hand, hoppas ni haft en skön dag idag och fått gjort det som ni planerat :)



MÅnga kramar Bella

2010-04-08 @ 21:58:10
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com
Postat av: ♥ Anna Söderberg

Lyllo dig som får vara med och testa så mycket bra produkter. Jag är också med i buzzadozor men har bara fått tråkiga erbjudanden.



Trevlig hemresa!



Kram

2010-04-09 @ 10:10:33
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Efter att jag läst om Buzzador här hos dig för ett tag sedan gick jag också med - men har ännu inte fått något erbjudande! : ( Väntar!



Kram på dig!

2010-04-09 @ 13:17:09
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: jessi

Jag förstår att inte rynkorna försvinner, tror inte det finns mirakelkrämer o behövs inte enligt mig för det är VACKERT med rynkor!



Hoppas du får en lyckad hemresa min vän!

2010-04-09 @ 13:27:50
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0