Väntar på luft under vingarna


                             Mamsingen!

Sitter nu på Arlanda och väntar på flyget upp till Sundsvall och Härnösands flygplats Midlanda. Fick skjuts hela vägen men kom då lite tidigt, då en fotbollsmatch väntar för maken, men vad gör väl det för det finns värre ställen att vänta på. Känner mig nästan lite internationell och världsvan som sitter och jobbar vid datorn på en flygplats så jag kan väl få låtsas en lite stund i allafall. Nu är ju inte mitt liv så spännande och en resa till Härnösand så omvälvande men mitt syfte med resan ack så viktigt!

Kändes snopet att vakna i morse till flera centimeter snö igen efter gårdagens vackra vårväder men en liten tröst är att jag lämnar ett snöigt Stockholm för ett snöigt Härnösand. Hade nog känts jobbigare lämna våren här annars om än för några dagar. Mamma ringde innan jag åkte och berättade att hennes tv inte vill starta så nu får vi verkligen umgås ikväll. Hoppas någon vänlig själ kan titta på den i morgon då det är vardag igen.

Nu ska jag dricka upp min latte och surfa vidare innan jag boardar planet. Vi hörs om mitt mobila bredband fungerar hos mamma!

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Trevlig resa Ann-Louise! Hoppas du kom iväg säkert & att du landar fint uppe i Härnösand!



Mamsigen lär vara mycket GLAD över att hennes fina dotter kommer & hälsar på! : - )



MYS & NJUT nu en massa vännen!



Stor Kraaam

2010-04-05 @ 15:50:55
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Therese

Hoppas du får det mysigt! Nu har jag lagt upp receptet. Jag har köpt Bröllopsfotografen en sån man kan se ett par gånger :) kram

2010-04-05 @ 16:08:51
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: cecce

Hej du världsvane!

Hoppas du kom iväg ordentligt och att du har det bra hemma hos mamma med eller utan tv:-)

Är lite avis på er som har påsklovet kvar.

Själv ska jag jobba imorgon!



Underbara bilder i inlägget nedan. Har sagt det innan men jag skulle hemskt gärna komma till Rosendahls trädgårdscafe någon gång...



Kramar!

2010-04-05 @ 21:21:34
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0