god fortsättning


 
God fortsättning önskar jag alla mina läsare!


 Vi hade tur att Tomten hann komma förbi oss för att lämna julklappar!


                               ♥ Mina älskade barn ♥


God fortsättning mina vänner!
Hoppas alla fick en fin och frödefull julafton igår och att hela julhelgen fortsätter i samma spår! Vi hade en trevlig dag och kväll hemma hos svåger & svägerskan i deras fina hus med både stora och små släktingar. Kändes som om vi åt hela tiden, men ja börjar bli rutinerad nu så jag klarade av att äta "lagom" denna gång ;-)

Nu går vi mest omkring och skrotar här hemma och väntar på min ena syster och Oscars flickvän som ska fira med oss i kväll! Oscar har förövrigt varit iväg på rean och handlat en 42 tums snyggtv till sitt rum som han nog kommer titta på resten av helgen och jag har kopplat in en massa teknisk utrustning till vår tv som OnDemandbox m.m. På nått sätt har jag blivit kabelansvarig här hemma...;-)

Nu ska jag skrapa några Triss-lotter från igår och sen hoppa i Juldagsstassen. Kanske inte ska gå i myskläder hela dagen!

Stor Kram till Er!

Kommentarer
Postat av: jessi

God fortsättning min fina vän!



Fina Oscar och Beatrice är!



KRAM

2010-12-25 @ 20:00:24
Postat av: Far

Vi här från Ådalen hälsar Er alla en riktig fin fortsättning. Sommarväder i dag. Minus 4,5 grader.

Hela -32 där vi firade Julaftonen.

2010-12-26 @ 08:52:51
Postat av: Madde

Vilken mysig jul

2010-12-26 @ 15:04:35
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Bella

God fortsättning vännen!!



Hoppas du haft en riktigt mysig och trevlig jul så här långt, vad jag förstår av dina inlägg så har du haft just det :) Korten på dig och barnen är så fina!



Ta hand om dig och njut av din ledighet



Många kramar Bella



2010-12-26 @ 16:02:08
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Marie

God fortsättning!!



Sonen kom hem välbehållen ser jag, så skönt!

Kramar!

2010-12-26 @ 16:06:38
URL: http://sjovreten.blogg.se/
Postat av: Susanne

God fortsättning på dig vännen!

Låter som även du haft en mysig julhelg :)

Men du har väl några lediga dagar till dessvärre, lite avis då jag ska jobba fyra dagar i veckan som kommer :(



Må så gott och ta hand om dig

Kraaam

2010-12-26 @ 17:22:15
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Vad lika du och Beatrice är, jag har nog inte riktigt tänkt på det tidigare!



KRAM

2010-12-27 @ 13:45:41
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: jessi

Du har mail!



kram

2010-12-27 @ 18:42:43
Postat av: jessi

visst är det overkligt, förstår inte det än,

imorse fanns han här o nu är han borta..

livet är så obehagligt skört ibland.



det låter bra med de tiderna, vi hämtar dig från stationen. Vi får bamsekramas då!



KRAM

2010-12-30 @ 14:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0