Snart.....




.....är det jullov. Har inte hunnit blogga alls denna vecka och idag lär inte bli något undantag. Måndagen innebar lång arbetsdag + hockeymatch, tisdagen skulle varit ledig men innebar rättning av en massa prov + bio med dottern och idag har de förba----e betygen satts. Känner mig ganska mör nu och hoppas kvällen blir lugn.

Borde börja med julbak, julgodiskok, julgransinköp, julklappsinköp + inslagning, julstädning, skriva julkort (ska postas i morgon!!) och skicka julklapp till pappa. Inget blir gjort idag är jag rädd, men jag hoppas det blir jul ändå.
I kväll ska jag bara vila. Återkommer senare med andra ord, men jag lever och mår bra så ni vet (vet att en undrat i allafall ;-)!!

PS. Filmen jag vann biljetter till förhandsvisningen var riktigt bra! "Get low" heter den och var annorlunda, tänkvärd och bra skådisar. Tror Robert Duvall skulle kunna vinna en Oscar för rollen som enstöringen Felix!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Sandra

Stressa inte ihjäl dig bara!! Har glömt svara på vilken inriktning jag har på lärarutbildningen kom jag på. Har inriktning mot de yngre barnen, tror jag ska välja förskolan eller 1-3.. Har inte riktigt bestämt mig än!



Kram

2010-12-15 @ 20:41:06
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Inget stress kära du, ta igen det när du väl får lov :-)



Hoppas du har en mysig torsdag iaf. Själv hade jag tänkt göra julgodis när det nu ändå är busväder ute, men en viss bebis är sååååå gnällig och vill bara ligga vid brösten precis hela tiden. Så får nog skjuta godisverkstaden till en annan dag istället. Är fånge i soffan som det känns halvt naken, haha ;-)



Kraaam Anna

2010-12-16 @ 13:45:35
URL: http://www.bloggfamiljen.se/?blog=starwoman
Postat av: Emma

Hejsan Sötis!



Inte ska du stressa inte! Vi finns ju kvar här i bloggisvärlden så gör de du måste först så höres vi snart igen : - )

När får ni jullov? Imorgon??

Jösses så skönt för dig!!!!



Ta hand om dig!



Stor Kramis

2010-12-16 @ 18:14:30
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Susanne

Inte kan du väl vara less redan...måste ha en vit jul sedan gör det mig detsamma ;)



Kram söta

2010-12-16 @ 21:24:19
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: cecce

I morgon har jag skolavslutning!!

Det ska bli så...skööönt!!



kramar

2010-12-17 @ 00:21:45
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Therese

Skönt med ledighet, låter verkligen som du behöver det efter en tuff höst.. Ha en fantastisk julhelg med familjen.. Kramar

2010-12-17 @ 08:52:48
URL: http://smastadensvardagsliv.blogspot.com
Postat av: Mamma till William

God morgon.

Hoppas att allt är bra med dig denna fredag morgon och har en härliga helg framför dig.

Som alltid har du så snyggt i ditt hem,skoj att se bilder.

Gumman om du skulle höra från eller träffa Jessica så får du mer än gärna hälsa från mig och hoppas att det är så bra som det kan vara med henne..en tuff tid hon gårigenom,vet själva hur ont det gör har tyvärr varit där själva men det gäller att ha nära o kära omkring sig för bli stark och orka våga igen. Ha en skön helg söta.kram kram

2010-12-17 @ 10:58:06
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: jessi

Bra med filmtips! Kul ni verkar ha på ert jobb, skoj med fest inte bara vardag med kollegorna.

kul o se foton på dem man hört talas om!



Har varit på utflykt till mysiga arboga, köpt julklappar o lunchat på charmigt café. Snart kommer

susan o company hit på besök, ska hjälpa med fläkten o äta middag ihop. (har varit 2 ggr på stan denna vecka o fikat med vänner och på måndag luncha med D, så steg för steg framåt!)



Ha en mysig lördagkväll min fina vän!

2010-12-18 @ 16:38:41
Postat av: jessi

Såg inte men nu såg jag! Fint av henne att hälsa!



svar- jag är inte här i stan utan västerås, där kan jag slappna av på ett annat sätt. Det är inte enkelt alla gånger göra det men försöker och vissa gånger njuter andra blir det kortare stunder. Steg för steg. Men fika funkar på lugna caféer här också. Sen beror på dagsformen såklart. Men som kurator säger det är helt normalt och viktigt jag känner efter vad bäst för mig. Skönt med förståelse från omgivningen det underlättar mycket.



Jag förstår att ni har kul på jobbet, jag hoppas D o jag kan starta eget någongång så kan vi jobba ihop igen! Guld värt med roliga kollegor!



KRAM

2010-12-18 @ 21:36:44
Postat av: Ann-Louise

*★ God Jul★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •

•。★ *** ★ 。* 。

° 。 ° ˚ Π__。*˚

˚ ˛ •˛•*/__/~\。˚ ˚ ˛

˚ ˛ •˛• | 田田|門| och Gott Nytt År. ♥ ♥

2010-12-21 @ 22:53:02
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0