Tisdagsmys i Sjöstaden


Så skoj träffa Caroline igen! Sist vi sågs var hon höggravid
men nu fick jag beskåda lilla underverket Majken! Typiskt
att alla småbarn ska sova när man ses (skönt tycker mamman)
för man vill ju hålla och mysa med dem lite ;-)


Anna, vars blogg var den första jag började läsa, kom
förbi med lille sonen Maximilian och fikade med oss.
Det var superkul tycker jag då jag nu fick "dubbelt upp"
av bebisar och dessutom av trevliga tjejer!!


Majken är vaken! Så näpen liten tjej som faktiskt var riktigt
nöjd ett bra tag när jag höll henne, men till sist kunde jag
inte konkurrera med mamma Caroline längre. Hon har något
jag inte har helt enkelt ;-)


Blev dessutom ordentligt bortskämd med en supergod lunch och fika!
Att bjuda en skolfröken på lunch är tacksamt då den annars oftast intas
i en inte allt för mysig miljö med varierande mat på tallriken!
Här var allt på topp med mozarella & proscuittosallad och supergott
julte med hembakta ljuvliga saffransbullar! MUMS!


Ännu mer bortskämd blev jag sen då Caroline köpt en välsmakande
julklapp till mig också! Jag som inte ens fått barn ;-) Tack vännen, det
uppskattade jag verkligen! Måste sen bara visa de roliga namnlapparna
jag knåpat ihop. Köpte ju en massa bokstäver på Tradera och här är
tips på hur man kan göra!


Vilken rolig tisdag jag haft idag som ni förstår av bilderna ovan! Träffat två supergoa och mysiga tjejer i fina Hammarby sjöstad och fått hålla och gosa med två små bebisar!! Kan en tisdag vara bättre?? Märkte också att det bara tog 30 minuter att åka kommunalt dit från mig, så tjejer - snart kanske jag dyker upp igen!! Hur som så hoppas jag vi får till en träff inom en inte allt för lång framtid! Kanske behöver ni också barnvakt någon
gång? (ÅHH de var ju såå söta!)

 
Hammarby sjöstad med Södermalm i bakgrunden. Himlen var så
vackert rosa när jag strosade omkring lite innan jag åkte hem.


Kvällen blir lugn och skön, ingen hockey idag, men fotboll på tv:n ryktas det om. Tror jag smyger upp till övervåningen och tillbringar en stund där, ensam med något program jag gillar eller bara min bok! Men först ska jag laga köttbullar nu!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman

Det var supertrevligt att träffa dig måste jag säga och perfekt om det bara tar dig en kort sväng att åka hit, för då kan vi ses över en bit mat/fika igen snart och denna gången här hemma hos oss :-)



Ha en mysig kväll!



Kramar/Anna

2010-12-07 @ 18:57:38
URL: http://www.bloggfamiljen.se/?blog=starwoman
Postat av: Carolines hemligheter

Tack fina du för en jättetrevlig dag men gick inte tiden galet fort även denna gång??? Jag ser fram emot en ny dejt snart och nappar gärna på Annas förslag här ovan :-)



KRAMAR

2010-12-07 @ 19:18:39
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Cicci

Vilken mysig eftermiddag du verkar ha haft. Små bebisar är ju alltid så söta. Men som du säger så brukar de ju oftast sova när man väl träffar dem.



Kramar

2010-12-07 @ 19:48:13
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Susanne

Åhhh vilken mysig dag du haft, två mysiga bloggerskor och två underbart gulliga bebisar. Hade gärna varit med och gosat med dessa små ;)



Kramen

2010-12-07 @ 20:06:16
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilken mysig dag ni verkar ha haft!



Kram!

2010-12-07 @ 20:11:24
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Susanne

Nej så tråkigt med ramen, tyckte att jag packade in dem så bra men tur att det gick att laga :)

Hittade dessa bilder i en pysselaffär och tyckte de var så söta, har gjort två egna med andra motiv som är mer juliga.



Kramen

2010-12-07 @ 20:32:37
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna S

Som du själv sagt är ju bloggen helt fantastisk!

Tänk att du träffat dessa mysiga tjejer via bloggen!

Och att dessutom få sniffa lite bebis... jo man atckar :).



Krambanan

2010-12-07 @ 22:23:14
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Marie

Kul att få träffa bloggkompisar, kommer de dessutom med såna små underverk...så mycket bättre:)

Hoppas du har det bra så här inför jul, det är mycket nu!!

Hälsa W nästa gång du träffar henne!

Kram♥

2010-12-07 @ 22:37:06
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: Annas inspiration

Åh så skoj att mysa med fina Anna & Caroline! Och bebisarna :-) Det är helt ljuvligt att ha en liten,



Hoppas du mår bra, känner du dig riktigt pigg igen?

Jag fick mail av vår gemensamma vän J i dagarna och jag blev såå lycklig att höra i från henne igen. Tänker på henne varje dag!



Hoppas du har en bra onsdag

många kramar

2010-12-08 @ 10:29:35
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0