tjugofjärde december



                                   GOD JUL önskar jag och mina nissar!


Julaftonsmorgon och en skön känsla i kroppen. Skön för att hela familjen
är samlad och för vi ska till svågern och svägerskan idag! Hela familjen
tycker det är skönt att få åka bort på julafton i år så det blir nog bra.
Kanske början på en ny tradition?

GOD JUL alla mina bloggvänner. Hoppas alla får en fin och rofylld julhelg,
det är många som behöver det i år och jag tänker på er idag!

Varma JULKRAMAR ♥
/Ann-Louise

Kommentarer
Postat av: Christin

Åh så söt bild på nissarna :) Vill passa på att önska dig en riktigt God-jul!

Ha en mysig julafton!

2010-12-24 @ 10:39:44
URL: http://christinsshopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0