Från ett Hjärtebarn till ett annat!



När min blogg fyllde 1 år hade jag en utlottning av en tavla jag gjort som hette "Lev Livet". En kommentar jag fick då grep tag i mig och jag kände att där skulle min tavla hamna. Men det var ju en utlottning så jag lät dottern dra lott och vinnaren blev ju Cissi som ni som följer bloggen redan sett. Tänkte genast att jag gör en ny tavla och skickar till Suzanne om hon vill ha den. Så här skrev hon:


Jag är en kvinna på 27 år, sambo och fästmö till Andreas 29 år och mor till Ida 4½ år och Oliwer snart 3 år.

"Lev livet" blev mottot för oss då vår dotter föddes. Dels pga att vi just födde en underbart vacker dotter, men även för att den dotter vi födde även föddes med ett hjärtfel som gjorde att vi när hon endast var 8 dgr gammal höll på att förlora henne. Plötsligt fick saker och ting ett annat perspektiv, man lärde sig uppskatta allt här i livet, både smått och stort och vi Lever nu Livet på ett annat sätt än vad vi gjorde för några år sedan.
Allt detta på grund av vår fantastiska dotter som visat oss vad sann styrka och äkta mod är.

Ann-Louise - Jag önskar Dig all lycka i framtiden, både privat och här i bloggen.

Många kramar från Suzanne i Sundsvall


Då jag själv är ett hjärtebarn bultar mitt hjärta extra hårt för dessa små som har det jobbigt och deras föräldrar som måste genomgå en hel del. Därför gör jag nu en egen "Lev Livet" tavla till lilla Ida med familj!
Må all lycka vara med Er också!!

Kram från Ann-Louise


Kommentarer
Postat av: jessi

Så härligt tänkt av dig, så klart du ska göra en tavla till den familjen!



nu ska jag iväg på date, mysigt. imorgon fikadate med jeanette o torsdag date med dig! lyckliga jessi!!!



kram

2010-02-02 @ 19:36:28
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: jessi

godmorgon!



Imorgon åker tåget tillbaka varannan timme 1851 2051 och 2251. Tror 2051 funkar bäst för annars blir det ju lite för tidigt eller sent. Vad tycker du?

Sen hoppas jag verkligen att det inte är snökaos imorgon för då är tågen försenade med par timmar. Då blir det ju inget. Men jag får gå till stationen så får jag se hur det ligger till imorgon. Sms sen när vet! (ska avgå 1406)



Nu ska jag ta emot rörmokare, tjohej!



har sovit nästan inget inatt, kunde bara inte somna, tusen tankar i huvudet. (positiva tankar så det är ju bra!) Så inatt måste jag sova mycket. Har sovit senaste dagarna som en stock. skönt!



KRAMISAR!

2010-02-03 @ 07:42:21
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna Söderberg

Vad fint att du tänker så!!



Sv: såklart var det Claras jag menade i fik-inlägget :) Du har koll på mig :)



Kram

2010-02-03 @ 12:56:20
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: cecce

Vad gulligt av dej! Klart de ska ha en av dina fina alster.

Själv blev jag utan:-(

Nåväl...jag överlever även om det varit kul att ha din fina tavla härhemma och Cissi är en värdig vinnare tycker jag.



Pilutta er - nu är snöovädret på väg upp mot mellanSverige och det ska bli skönt att lämna det ifrån sig:-)



Kramar!

2010-02-03 @ 14:08:50
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0