Välkommen onsdag 100210


Denna vackra bukett tulpaner fick jag av maken i fredags och den står
fortfarande lika fin på matsalsbordet! Och ja, det var min fina make
som överraskade mig med Polly. Pluspoäng till honom!


God morgon!

Ny dag och nya krafter!! I går var jag tröttare än trött och tog hand om mig själv. Tog en tupplur efter jobbet och låg sen kvar på sängen och läste. Datorn och bloggen fick faktiskt vara igår men idag ska jag titta in till er och läsa ikapp mig!

Gårdagskvällen bjöd förutom vila på ett definitivt besked angående en rolig sak som är på gång!! Något att se fram emot och som gör att våren kommer närmare. Ska bli sååå skoj! Berättar mer om det senare!

Nu ska jag sätta mig i Volvon och ratta mig fram mot jobbet! Idag får jag sällskap av Maggan som bor här i närheten, skönt ha någon att småprata med.

Tack snälla ni som läser och kommenterar här inne hos mig!! Ni gör mig glad varje dag ska ni veta!


Kramar Ann-Louise


Kommentarer
Postat av: cecce

Många pluspoäng till mannen din:-)

Jättefina tulpaner!!



Som vanligt blir jag nyfiken.

Vad ska du nu hitta på...???:-)



Ha en fin onsdag!!

Kram

2010-02-10 @ 07:03:24
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

God morgon fina Ann-Louise! Vad spännande, nu blir jag nyfiken i en strut ;-)



Vackra tulpaner, kanske har du något husmorstips på hur man håller dem fina i mer än två dagar (vilket jag nästan aldrig lyckas med...)?



Kramar till dig & ha en skön onsdag!

2010-02-10 @ 08:10:24
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Susanne

Gulligt av mannen, först blommor och sedan Polly. Mera sånt till oss kvinnor :o)

Spännande vad du nu ska hitta på, någon resa med Jessi har jag nästan förstått efter ha läst era små kommentarer till varandra ;o) eller?????



Ha en jättebra dag

Kraaam

2010-02-10 @ 09:52:27
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag är såå dålig på att kommentera härinne men jag gillar verkligen din blogg som jag tycker är så mysig och positiv!

2010-02-10 @ 12:38:41
Postat av: jessi

Vad mysig R är som överraskar med blommor o choklad! Bra jobbat! Får se om maken är blir inspirerad.. läser ju din blogg!



Nu har jag rast, känns lite si och så idag. är nog tröttis pga allt. Orkar inte se snö mer, det bara snöar o snöar här...



Vi hörs mer min vän! Thohej för oss o vår lilla hemlighet! (du får skriva snart...)



KRAM

2010-02-10 @ 13:05:35
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Spännande! Kan det vara en solresa på gång tro?!



Kram!

2010-02-10 @ 14:16:07
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0