Fredag och ledig igen!

            
           Dotterns nya prenumeration - Cosmopolitan. Tända ljus 
          och god helnöt i fina skålen från Bruka som Jessi gav mig.



     Fredagens jag med håret i svans, jeans, svart topp och kavaj.
    Ringfingrets naglar är fint dekorerade på mina nyfixade naglar!


Oj så fort denna veckas arbetsdagar gick! Redan fredageftermiddag och helgen hägrar, kändes lite virrigt när man åkte från jobbet idag och hälsade alla Trevlig helg! Elevstarten gick bra men eleverna har nog lite svårt med tider då de droppade in som i värsta dropp-in skolan i dag. Till sist var alla på plats och vi kunde starta vårterminen på riktigt. Och nästa vecka blir det ännu mer på riktigt med full vecka.

Sitter och njuter av lugnet ensam här hemma. Har man och dotter på fotboll hela kvällen och sonen på hockey ett tag till. Ska passa på att läsa dotterns nya tidning och se vad det är. Känner mig kanske lite övermogen för framsidans rubriker men man vet aldrig ;-)

Mailar även frekvent med mina tjejkompisar om vår NY resa då vi hittat bra pris på flygbiljetter och funderar på att slå till! Tänk att jag nog äntligen ska komma iväg dit!! Blir mer verkligt när biljetterna är bokade.
Vad gör ni en kall kväll som denna? Själv ska jag tända ännu mer ljus för att höja värmen inomhus lite till...brrr!

Ha det så bra alla fina bloggkompisar!
Stor Kram


Kommentarer
Postat av: Cicci

Har redan börjat att tända lite ljus här hemma. Snart får jag en kompis på besök så vi skall laga lite middag och ta det lugnt framför Let's Dance.



Kramkran

2010-01-08 @ 16:22:05
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Anna

Myskväll alltså :)!



Vilken superfin bild på dig!!! Och tänk den som hade dina naglar...



Stor kram



2010-01-08 @ 17:51:56
URL: http://ochliterosa.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Trodde att du klippt håret:) Fint i uppsatt iaf.



Drömmer också om NY. Får man fråga vart ni hittat billiga biljetter? KRAAM

2010-01-08 @ 19:44:29
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Emma

Snygging där! ; - )

Jag vill ha dina naglar!! Jag har själv sparat till långa,men på måndag rycker dom igen!



Herrjösses så gott med en resa till NY! De gör ni så rätt i!



Ha en go fredag & Stor Kram

2010-01-08 @ 20:48:05
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: jessi

Hej!



Har jag gett dig den skålen? Varför minns jag inte det.. hihii...



Så härligt om ni bokar resan så då kan du se framemot det hela våren!!! Du kommer inte bli besviken, det är en underbar stad.



Jag är hemma efter planeringsdagen och svenhippan (det var ju inge möhippa eller svensexa för vi var ju tjejer som skulle fira en kille så det fick bli svenhippa istället) Vi åt god mat, han fick på sig peruk med långt hår, krona och slöja. Sen skulle vi på den där revyn.., jag var tvungen att smita hem på pausen för stod inte ut- var så dåligt!!! De var liksom inte duktiga o hälften av sketcherna/shownumrena var så låga så låga så det var bara pinsamt! (enligt mig, det fanns ju de som skrattade massor...) Jag hade aldrig någonsin gått om jag inte känt mig tvungen för jobbet bjöd på det...



Så nu är jag hemma tack och lov! Skönt, hann se halva lets dance. Skoj!



KRAM

2010-01-08 @ 22:28:37
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Vad fina naglar! Hoppas att ni får ihop NYresan, låter hur kul som helst!



kramar!

2010-01-08 @ 23:18:42
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Josefin

Fina naglar. Jag har precis tagit bort mina. Det känns väldigt konstigt. Kommer fixa naglar vid ett senare tillfälle. Man uppskattar det mer då tycker jag. :)



Skönt att jobb starten gick bra, det är alltid seg att börja igen. Själv tycker jag det ska bli riktigt skönt att börja igen.



Ha en trevlig helg, kram på dig.

2010-01-09 @ 10:09:33
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: Josefin

Glömde skriva att hjärtat du fick av jessi är såååå fint. Gillar att kanterna är ojämna. :)

2010-01-09 @ 10:10:46
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0